קינגסווד 8.7.2015

יום שבת 11072015 DAY4

LONDON TIME!
היום שלנו התחיל בשעה מוקדמת יחסית לבדרך כלל, אכלנו ארוחת בוקר בשעה 7:15 ויצאנו לכיוון לונדון.

נסיעה שהייתה אמור להיות בסביבות השלוש שעות, הפכה להיות שש וחצי שעות בעקבות שיפוצים על הגשר בכניסה לעיר. במהלך הנסיעה אחד הילדים אמר שלונדון נראית כמו תל אביב (חבל שהכל נסגר שם בשעה חמש בערב).
העיר פקוקה ומלאה באנשים, מלאה באופנועים ותיירים, בניינים מיוחדים שמתנוססים לגבהים מרהיבים, ביג בן, ארמון בקינגהאם והשומרים המצחיקים, פארקים רחבים והכי חשוב -  סנאים! (הילדים ממש מתרגשים בכל פעם שהם פוגשים אחד, ויש כאן הרבה!)

כשהגענו ללונדון, מזג האוויר היה חם, יצאנו לשייט בנהר, ראינו מספר אתרים ביניהם ה"עין לונדון" (London eye) הגלגל הענק, הביג בן וכו' לאחר השייט יצאנו לטיול רגלי ברחבי האתרים המפורסמים בלונדון, ראינו את הפסל של אברהם לינקולן, כנסייה ענקית, העירייה, ארמון בקינגהאם כמובן (אחד החיילים עשה אפילו הצגה משעשעת במיוחד עבור התיירים שהיו שם באזור, חלקנו הצלחנו לצלם כמה סירטונים מצחיקים), היינו בפארק העתיק ביותר בלונדון וקצת התחלנו לקצר כשראינו שהילדים היו רעבים וחסרי סבלנות.

אחרי הליכה מרובה ברחבי העיר, יצא לנו לראות מקומות שלא היינו נתקלים בהם אם היינו ממשיכים במסלול הרגיל, הילדים התחברו מאוד אחד לשני, תמכו אחד בשני, היה ממש כיף לראות את זה מהצד.
 אמנם פספסנו כמה דברים היום בגלל הפקק בבוקר (כמובן שהלו"ז של המשך התקופה שלנו בקינגסווד ישתנה בהתאם כדי להכניס את הפעילויות הללו פנימה – כולל שופינג!), הילדים אמרו שהייתה חוויה טובה ושהם נהנו מאוד.

הצוות ואני לא הצלחנו להבין איך אחרי יום כל כך ארוך היה לחלקם את הכוח לשיר ולהשתולל באוטובוס חזרה, אבל כל עוד הם מאושרים - אני רגועה.

תמונות יעלו בקרוב (אני אוספת כמה מהילדים, הם צילמו כמה תמונות ממש טובות)