קינגסווד 8.7.2015

יום שישי 10072015 DAY 3

היום היה לנו יום חמים ונעים במיוחד, 25 מעלות, קריר בבוקר ושימשי בצהריים, בערב כמובן התקרר שוב

בארוחת הבוקר היום המטבח שם דגש גדול על האוכל שהחבר'ה שלנו אוהבים לאכול, היו צנימים, שוקולד, חמאת בוטנים, ריבה, חמאה, קוראסונים  הילדים היו מבסוטים ויצאו שבעים ומרוצים!

החלוקה לרמות בוצעה היום, והילדים עברו את השיעור הראשון שלהם יחד עם הקבוצה והמדריך שילווה אותם. בשני השיעורים הראשונים עושים יישור קו של החומר הבסיסי שהילדים חייבים לדעת בכל רמה, ומהשיעור השלישי הרמה באמת תתחיל לעלות והחומר יהפוך קשה יותר (כל אחד ברמת הקבוצה המתאימה לו).
 במידה והמורים יראו שהילדים מצטיינים בקבוצה והתוצאות שלהם טובות מאוד בעבודות, קיימת האפשרות לקדם את הילד לקבוצה הבאה ברמה. אנחנו מאוד סומכים על שיקול דעתם של צוות המורים המנוסה שיש לנו כאן, הם קשובים מאוד לילדים, מסבירים בצורה רהוטה וברורה (וכמובן שאני כאן לסגור את כל שאר הפינות בקטנות)

ארוחת הצהריים הייתה fish & chips והילדים נהנו ממנה מאוד, הם מצליחים להסתגל לאוכל בצורה מאוד יפה ואני מאושרת מזה!

הפעילויות היום כללו כדורגל (כל הבנים שלנו התייצבו – הנבחרת מצורפת למטה בתמונה), הכנת צמידים מגניבים מחוטים ומריחת לק, לאחר מכן היית הלנו הפסקה והמשכנו לפעילויות ספורטיביות שונות פינג-פונג, משחקי כדור, הכנת פוסטרים והכנת צמידים מגניבים (שכולם כל כך התלהבו מזה שביקשו להמשיך להפעיל את הפעילות גם אחרי ההפסקה)     Smileys

הקבוצה שלנו לגמרי מובילה את האווירה בקינגסווד (אם למישהו היה ספק בכלל) המדריכים פה מתחילים להתלהב מאוד מעברית: ma kore, ha'shem sheli hu... וכל אחד מוסיף את השם שלו shalom, sababa (מעניין מה הם ידעו עד שנסים את התקופה שלנו כאן...)

לפני ארוחת הערב עשינו מפגש קטן לכבוד שבת, שתינו יין (לא אלכוהולי), אכלנו לחמניות, שרנו את השיר "סלאם עלינו ועל כל העולם" ואז הצטרפנו לכולם בארוחת הערב.

הפעילות האחרונה להיום הייתה ARDMOR QUIZ – שאלות בכל מיני נושאים: זהה את השיר, ספורט וכו'יצא לנו מעולה שהגענו ביום רביעי, התאקלמות לימודים קצרה ומלא טיולים בסוף השבוע.

מחר אנחנו נוסעים לטייל ברחבי לונדון ומחרתיים אנחנו הולכים לפארק השעשועים THORP PARK  (תשמעו את כל הפרטים המעניינים ביומני המסע של היומיים הקרובים)