קינגסווד 8.7.2015

יום רביעי 08072015 DAY 1

בוקר טוב להורים של הילדים הכי מקסימים בעולם!

מתנצלת על העיכוב ביומן המסע, הייתה לנו בעיית אינטרנט קלה שטופלה ברגעים אלה ממש.
החיבור סודר ואני אוודא שכולם מצליחים להתחבר וליצור אתכם קשר.

אתמול בבוקר עלינו על המטוס הכי מאובזר וכייפי שיש.
סרטים, משחקים, אוזניות פרטיות, רדיו – כל מה שילד (כולל אותי) יכולים לבקש.
כולנו ממש התרגשנו לקראת השבועיים האלה.
חלקנו נהנינו לצפות בסרטים, חלקנו במשחקים, חלקנו נמנמנו רוב הטיסה ואז – נחתנו באנגליה!

נעם ואמה חיכו לנו בזרועות פתוחות ומחבקות בקבלת הפנים של המגיעים, גילינו שהאייס קפה לא טעים כמו בארץ (הוא ממש מר ולוקח להם מלא זמן להכין אותו) ואז עלינו על אוטובוס מפנק ביותר (יש אפילו תא שירותים!!) וספסל לכל ילד (50 כסאות ל20 אנשים).

מזג האוויר כאן משתגע, אבל התיזמון שלו מושלם! ברגע שעלינו לאוטובוס התחיל לרדת גשם, ואז יצאה השמש, ושוב טיפטוף, ושמש, ועננים אפורים, ואז – באופן מפתיע, שוב יצאה השמש.
אנגליה יפיפייה, כל כך הרבה ירוק, מלא פרות, ורוב המבנים כאן נראים כמו בסרט של הארי פוטר.
אנשים נוסעים הפוך לגמרי מהארץ, בהתחלה זה קצת בלבל ולא הבנו איך מכוניות נוסעות כאן בלי נהגים בפנים (עד שקלטנו את הנהג בצד השני של הרכב)
נתקענו כמה דקות בכביש צר כשניסינו לעבור עם עוד אוטובוס במקביל, הנהג הגיבור שלנו טיפס מהחלון והתרוצץ עד שהצלחנו לעבור (הוא זכה למחיאות כפיים סוערות כשחזר לאוטובוס!)

השמש התחילה לאת מבעד לעננים והגענו לקינגסווד תשושים אך מרוצים. אכלנו, סיירנו במתחם המהמם, פגשנו את רוב הצוות שליוו אותנו מהרגע שהגענו, עזרו לנו לסחוב את התיקים ולעלות במדרגות למגורים, התארגנו בחדרים מרווחים ונקיים (צוות הניקיון מנקה אותם כל בוקר), התקלחנו והתארגנו לקראת סיכום ערב שאנחנו עושים ביחד.

הילדים נמצאים עכשיו במבחן חלוקה לרמות – שיהיה להם מלא בהצלחה!!!
הלו"ז ידוע לנו עד הסופ"ש הקרוב, כולנו ממש מתרגשים לקראת הטיול בלונדון שיערך ביום שבת.

מוזמנים להנות מהתמונות (פפראצי בכל מקום)