מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ברייטון 5.7.2015 שלושה שבועות

יום שישי את יודעת (;

שבת שלום לכולם!Smileys

את הבוקר פתחנו בארוחת בוקר שכללה קוראסון חמאה, ביצי עין, צנימים וממרחים, וכרגיל ארבעה סוגי קורנפלקס ושני סוגי יוגורט.


לאחר האוכל פנינו לנקודת המפגש, שם התחלקנו לשלוש פעילויות שונות. אחת הקבוצות בחרה בסטריט דאנס, כלומר ריקודי רחוב. שם, לאחר סשן מתיחות קצר, התחלנו ללמוד תנועות לריקוד מגניב!  לאחר שלמדנו את קטע הריקוד שלימדה אותנו המורה, התחלקנו לזוגות וכל זוג בנה בעצמו קטע ריקוד חדש! לבסוף חיברנו את כל קטעי הריקוד השונים לכדי ריקוד אחד מרשים ומהמם, אותו רקדו יחדיו כל המשתתפים בחוג! חוג נוסף שהיה לנו היום הוא אוריגמי. הקבוצה שבחרה בחוג זה הכינה היום קיפולי נייר צבעוניים וססגוניים של... חיות קסומות! כמה כשרונות יצירתיים יש אצלנו בקבוצה! היה פשוט קסום! היו גם כאלה שבחרו ללכת לחוג חימר, ויצרו כלי רכב ובעלי חיים! התוצרים היו יפיפיפיים! הספורטיביים בינינו בחרו לעשות קצת ספורט בחוגי בייסבול, כדורעף וכדורגל - אתם יודעים שניקול שלנו הבקיעה את הגול המנצח?? כבוד!!Smileys
אחרי פעילויות הבוקר שלנו הלכנו לאכול ארוחת צהריים. בחדר האוכל חיכה לנו  פיש אנד צ'יפס, מאפי פטריות, פסטות ברטבים שונים, ומבחר ירקות וסלטים כמו תמיד. לקינוח אכלנו עוגת שוקולד ברוטב שוקולד חם.
לאחר ארוחת הצהריים המשכנו לכתות הלימוד. היום הצגנו את הפרויקטים שלנו. כל קבוצה (בת לאומים שונים כזכור) הציגה קטע משחק באנגלית מול כל שאר הכתות. בשעה שש ורבע התאספנו כולנו בלבוש חגיגי בחדר האוכל שם חיכו לנו שלושה שולחנות מרהיבים ערוכים במפות לבנות, נרות, חלות ומיץ ענבים לקידוש! שי ומאיה היו אמהות שבת שלנו הערב והדליקו נרות, ואבי היה אבא של שבת - עשה קידוש, ברך על היין ועל החלות. כולנו שרנו יחדיו מלאכי השלום! כל מי שהיה בחדר האוכל הביט בנו נפעם! Smileys לאחר הקידוש פנינו לאכול ארוחת שבת מסורתית - טורטיות מקסיקניות!   
לאחר ארוחת הערב,  המשכנו לפעילות מגניבה - הכנת שיקויים! הכנו תערובות ותרכובות צבעוניות ומגניבות במיוחד! ואז, לאחר שסיימנו להכין שיקויים, הפעילות שלה אנחנו מחכים כבר כל היום - דיסקו! Smileys היתה מסיבה מגניבה! בה נפרדנו מהקבוצות שעוזבות בסוף שבוע הזה.. כמו הברזילאים והאיטלקים שכל כך התחברנו אליהם. Smileys
היה עצוב מאדדדד.

חגגנו כמו שאנחנו מכירים בישראל! רקדנו והיה פשוט ערב תענוג! Smileys
עוד יום עבר לו.. ואנחנו מתרגשים לקראת מחר! נוסעים ללונדון!!!!!! 


לילה טוב ושבת שלום לכולם
Smileys

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה