קיימברידג ארדמור′ 26.7.2015

היום הראשון שלנו באנגליה

הורים יקרים, Smileys

שמחה לומר שהגענו בשלום, ואף התחלנו להתאקלם במחנה. אפשר גם לומר שלמרות התשישות מהטיסה, היום הצלחנו לחוות את אנגליה במיטבה- ישבנו בסטאר בקס, שתינו שתיה חמה, כשבחוץ ירד גשם.. כמה טיפוסי וכמה יפה.

אז איך עבר עלינו היום הראשון? עטופים במעילים סווצרטים וצעיפים הגענו למחנה, פרקנו את הציוד בחדרים ולא ביזבזנו הרבה זמן, אחרי סיור במרכז יצאנו ממנו כדי להבין איפה אנחנו נמצאים, במרחק כ 10 דקות מאזור יפייפה עם בתי קפה, חנויות, מסעדות המון כנסיות עתיקות ונהר שחוצה אותו.
קיימברידג' הייתה היום סגרירית, אך לפי ההבטחות השמש צפויה לצאת בימים הקרובים ונזכה לראות אותה גם באור! Smileys
לאחר סיבוב קצר בעיר חזרנו לארוחת הערב והצטרפנו לערב מחנה יחד עם חברה מסין והונג קונג ( או רק האמיצים ביותר ששרדו את העייפות של הדרך שעברנו נשארו...) ולאחר מכן נפלנו כולנו לשינה טובה שכולם כל כך צריכים.

האווירה חיובית, ההתלהבות גדולה, והשבוע הקרוב צופה לנו כל כך הרבה חוויות שקשה לחכות. Smileys
על הבוקר אנחנו צפויים לעבור את מבחן הרמה על מנת להתפצל לרמות הלימוד השונות, אז תחזיקו לנו אצבעות.

שבוע טוב לכולם,
מצרפת כמה תמונות נבחרות מהיום.