קיימברידג ארדמור′ 28.7.2014

יום שישי אחרון בקיימברידג'!!

שבת שלום ישראל!!Smileys

אנחנו כאן בקיימברידג' מסיימים את יום שישי שהוא גם יומנו האחרון במתכונת של לימודים ופעילויות.

את היום התחלנו בארוחת הבוקר הטעימה והמוכרת שלנו ועל אף שהלכנו לישון די מאוחר אתמול, קמנו ערניים ומוכנים להיבחן במבחן סוף.

חלקנו נבחנו בבוקר לאחר שיעור קצר וחלקנו בשעות הצהריים בדיוק לפי כיתות הלימוד.
מי שלא למד בבוקר הלך לפעילויות ולהפך. הפעילויות היום אחר הצהריים היו מגניבות במיוחד- אתגר קיימברידג'!!

התחלקנו לקבוצות קטנות והיה עלינו למלא את כל המשימות בדף במרכז העיר, בגלל הזמן הממושך שלנו כאן אנחנו כבר מכירים המון אזורים אז ממש התמצאנו בכל הנדרש וביצענו אחר המשימות בקפידה!Smileys
לדוג' מציאת האינטרנט הכי מהיר בעיר, תמונה עם דוכן הגלידה בעיר וכד'. היה ממש כיף ומוצלח. Smileys
בשעות הצהריים החל גשם לשטוף את הרחובות של קיימברידג' והוא עדיין ממשיך, נקווה שמחר תהיה הפוגה.Smileys

בהמשך נבחנו במבחן הסוף (או ההפך- תחילה נבחנו ואז היינו בפעילות) המבחן היה מאוד זהה למבחן הקודם ותאמינו או לא הרגשנו שהרבה יותר קל לנו, לא כולנו הצלחנו לשפר בהמון נק' אבל רובנו שיפרו בערך בין חמש- שבע נק' וזו התקדמות מאוד יפה.Smileys

אכלנו ארוחות צהריים שכללה בין היתר את מנת הדגל של אנגליה "פיש&צ'יפס" והיה ממש טעים!

בערב עשינו קידוש לערב שבת כמובן רק מי שרצה והיה מאוד נחמד והרגשנו את הגעגועים הביתה.
אכלו ארוחת ערב והתארגנו במהירות לערב הסיום שלנו וקבלת תעודות ולאחר מכן למופע כישרונות צעירים.
בהתחלה קבלנו תעודות סיום מהמורים שלנו ומפרגוס האחראי על הלימודים. לאחר מכן חולקו תעודות הצטיינות במגוון נושאים וגם אצלנו היו הרבה שקיבלו.. תמונות מצורפות..Smileys

ולאחר מכן קבלנו תעודות מהצוות של הפעילויות על כל מיני פעולות ייחודיות שאנו עושים לדוג' עומר קיבל תעודה על זה שהוא מבזבז הכי מעט כסף, שגב על רומנטיות חסרת תקווה כלפי לורה המדריכה, מידן על כל כך הרבה דברים, דן על כך שהוא חברותי ומדבר עם כל כך הרבה ילדים ממדינות שונות, ליאור נויישטיין על החיוך התמידי ועוד.. היה מאוד מרגש והיה קשה להרגיש את הסוף.

לאחר מכן נערך ערב כשרונות ובו הופיעו מידן, אלמוג ויובל בקטע מתוך המחזמר "מאמא- מיה" והיה מאוד מצחיק וכמובן, שני שלנו הופיעה בשיר מקורי וריגשה את כולם.Smileys

אנחנו נפרד כי אנחנו צריכים ללכת לישון ומחר לקום מוקדם לטיול לאוקספורד!!