מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 28.7.2014

יום שכולנו לונדון!!

לילה טוב משפחות וחברים!Smileys
 
אנחנו לא מאמינים שבדיוק ברגעים אלו מסתיים לו יום שבת- היום השישי שלנו בקיימברידג'!! איך הזמן עובר מהר שנהנים..
שוב נפתח בכך שאנו מעודכנים בנעשה בארץ כל הזמן ובדיוק ברגעים אלו גם אנו התבשרנו על קביעת מותו של הקצין החטוף ולבנו עם המשפחות השכולות ועמכם באשר אתם.
ונעבור לבשורות קצת יותר נחמדות.. היום כמו שעבר עלינו באנגליה.Smileys
את היום התחלנו בארוחת הבוקר במרכז ובשעה 08:30 בבוקר יצאנו לכיוון לונדון!!Smileys
נסענו נסיעה של כשעתיים, עברנו בדרך עיירות ירוקות והתנהגנו מאוד יפה לאורך הנסיעה..
 
הגענו ללונדון והתחלנו את הסיור שלנו בשייט על נהר התמזה, מזג האוויר התאים לטיול ולשיט, היה קריר וירד גשם רק כאשר היינו בנסיעה כך שיכולנו ליהנות מכל האתרים ומלונדון בכלל.Smileys
 
השיט היה בסירה שהיא שקופה מפנים ומעליה יש עוד קומה שממנה ניתן להשקיף על הנוף, הקומה העליונה הייתה עמוסה מאוד אז מהר התמקמנו בקומה התחתונה והתחלנו בשיט. בזמן השיט פסחנו על אתרים מפורסמים כמו ה"ביג בן" ובמהלכו שמענו הסבר באנגלית בלבד!
Smileys
המשכנו את הסיור כאשר עלינו על "העין של לונדון" גלגל הענק שמשקיף על כל לונדון- תוכלו לראות בתמונות איך נהינו להצטלם שם. וכמובן לאכול את ארוחת הצהריים הארוזה כאשר אנו משקיפים על כל העיר.
 
המשכנו את הסיור ב"ביג בן", הצטלמנו ועשינו "סלפי"עם הביג בן ואחרי שהעלנו לאנסטגרם הבנו שאפשר להמשיך ל"בקינגהאם פאלס" – ארמון המלכה.
 
בדרך עצרנו בפארק סנט ג'יימס המהמם והצטלמנו גם שם עם סנאים והנוף עוצר הנשימה.. Smileys
 
יש שטענו שהוא מזכיר את הפארק הלאומי ברמת גן, אתם יכולים לנחש מי מהילדים טען זאת??Smileys
 
לאחר מכן המשכנו לארמון המלכה, צפינו בשומרים, קיבלנו הסבר על הארמון מפי ג'ורג'י המדריכה המקומית שליוותה אותנו, והבנו לפי ההסבר שאליזבת' לא נכחה בארמון כיוון שדגל אנגליה הונף בראש התורן.
 
מארמון המלכה המשכנו ועברנו בגלריה הלאומית של לונדון ומשם המשכנו ברגל את הסיור לכיוון "קובנט גארדן" שזהו אזור מקומי, עם שווקים, חנויות, הופעות רחוב ועוד.. ושם ניתנו לנו כשעה וחצי לזמן חופשי. והיה ממש כיף. Smileys
 
חזרנו בזמן, מרוצים מהרכישות ובעיקר מההווי הלונדוני.. אין כמו לונדון..
 
ומשם המשכנו למסעדת "זיזי"האיטלקית שם אכלנו את ארוחת הערב וניתנה לנו אופציה לבחור מבין ארבע אפשרויות את המנה המועדפת עלינו, אכלנו פיצת / פסטות והיה ממש טעים!Smileys
 
במסעדה פגשנו קבוצה נוספת של ישראלים ממרכז בריטון ומאוד התרגשנו לפגוש בישראלים לראשונה אחרי כמעט שבוע.. 
 
לאחר מכן חזרנו למרכז ופעילות הערב הייתה ערב סרט- בלי תרגום כמובן, אך לא כולנו רצינו לקחת בה חלק כי העדפנו ללכת לישון מוקדם יותר ולהתכונן למחר שגם הוא יום עמוס במיוחד- תו'רפ פארק!!
 
נדבר בקרוב,Smileys
 
מתגעגעים הילדים
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה