מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 14.7.2014

Another lovely day in England :-)

הורים יקרים,
!Good morning Smileys

הבוקר התעוררנו ליום חם כאשר הבוקר חולקו החבר׳ה לכיתות הלימוד. השיעור הראשון עסק יותר בנושאים בעלי ידע מעמיק ואילו השיעור השני היה ״קליל״ יותר ותן לקבוצה הזדמנות לעבוד יחד ביצירת מדינה חדשה משלהם, עם דגל משלהם.

אחרי ארוחת הצהריים המשכנו למשימות במרכז קיימברידג כמו ״כמה נערים נכנסים בתא טלפון אחד?״, ״מצאו תלמיד שלומד בקיימברידג׳ ועשו איתו סלפי״ וכו׳... הכל מצולם אצל הילדים וברגע שתהיה להם גישה לאינטרנט נוכל להעלאות עוד תמונות ;-)

לאחר מכן הצוות האנגלי חזר עם שאר הילדים למרכז ואילו אנחנו נשארנו לזמן נוסף משלנו. החבר׳ה קיבלו את הזמן הזה משום שהם הוכיחו את עצמם כאחראים, אמינים וממושמעים. מגיע להם! בכל אופן, תחילה קיבלו הילדים שעה וחצי של הסתובבות במרכז ולאחר מכן הלכנו יחד לאכול במסעדה איטלקית. למזלנו, מצאנו במהירות מקום שמאכלס 20 אנשים... Smileys
בהמשך הערב הצוות האנגלי אירגן לכל המחזור פעילות דגלים, במהלכה התחלקו הילדים לחמש קבוצות, הכינו דגל קבוצתי והמשיכו לפעילות דגלים, כאשר המטרה היא ״לגנוב״ כמה שיותר דגלים.

לאחר הוצאת האנרגיות החלטנו ביוזמה שלנו להזמין את כולם לשירה בציבור כאשר יעל פורטת על הגיטרה ואנחנו.... בעיקר מזייפים. לשמחתנו הרבה הצלחנו לעשות מעגל די גדול, ואף למצוא מספר שירים שניתן לשירSmileys

היום שעבר עלינו היה מגבש ומלכד, למדנו עוד דבר או שניים האחד על השני ובעיקר למדנו לקבל ולהבין. אני מאוד גאה להגיד שהילדים עושים חיל, מתנהגים בצורה מושלמת ואומרים "Thank you", "Please" ו ״Sorry" במידה הנכונה.

שיהיה לכולנו יום נהדר,
The lovely Israelis ;-)

נ.ב: הידעתם שהמלחמה הקצרה ביותר באנגליה התרחשה בין אנגליה לזנזיבר ב1896?
זנזיבר נכנעה לאחר 38 דקות.
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה