מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 14.7.2014

Thorpe Park ! @ $

הורים יקרים,
Beautiful morning to you all!

הבוקר התעורננו לבוקר מעט קריר, התארגנו בזריזות ארזנו ארוחת צהריים ועשינו דרכנו ל - Thorpe Park. לאחר כשעה וחצי הגענו לפארק השעשועים הענק, עם 27 מתקנים, מהם חמש רכבות הרים מטורפות שהשאירו את הלבבות של כולנו בפארק. האדרנלין היה בשיאו ובכל פעם שנפגשנו שיתפנו חוויות ורגשות מכל מתקן.

בין המתקנים האהובים היה מתקן שמבוסס כל הסרט ״המסור״ (כבר מפחיד) כאשר מדובר ברכבת שדים+הרים, שכאשר נכנסים לתוכה הדמות מהסרט מדברת ומפחידה אותנו. תוך כדי הנסיעה החשוכה והקולות המפחידים צוללים עם הרכבת לתוך תהום חשוכה ולמבול של צעקות. כאשר יוצאים לאור ונושמים לרווחה, מאבדים את הנשימה מחדש ברגע שעולים בעלייה שמובילה ל... ירידה של 90 מעלות. רכבת נוספת כללה נסיעה במהירות של 180 קמ״ש עם ירידה נוספת של 90 מעלות. ברכבת נוספת תוכלו למצוא לא פחות מעשרה לופים!!! לא לבעלי לב חלש/קיבה עדינה Smileys

אחרי שלל מבחני האומץ האלו חזרנו למרכז, עייפים ו.... עייפים. המשכנו לפעילות ערב רגועה, בה חלק מהילדים השתתפו באלתור תחפושות וצעידה על מסלול, בעוד ששאר חברי הקבוצה ישבו בחדר כולם יחד ושוחחו והבנים היקרים שיחקו כדורגל. יחפים. בגשם (טפטוף). לא לדאוג, חם מספיק :-)

את היום אנחנו מסיימים יחד, ברוגע ושנת יופי מספקת. מחר חוזרים לשגרת הלימודים ולבקשת הילדים (יותר נכון, הבנות) נלך יחד לפריימארק (Primark) לקצת שופינג Smileys

מאחלים לכולכם יום מקסים ונהדר,
מתגעגעים אבל גם לא מאמינים שכבר עבר שבוע, 
אנחנו.
Smileys

נ.ב: 
הידעתם שאם שמים את התמונה של המלך/מלכה בצורה הפוכה זה נחשב לבגידה?
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה