מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Y Country Camp 26.6.2014

סוף סוף גשם ראשון :-)

הורים יקרים שלום!!!!!!!!


סוף סוף גשם ראשון בקאמפ!!!!!!

היה קצר אבל גשם בקיץ בשבילנו זה כבר חוויה בפני עצמה.


קודם כל חשוב לציין שכל הילדים בריאים שמחים ומאד עייפים וזה מעולה. ועוד בזכות הגשם גם ישנו טוב. השבוע התחיל כבר המחנה כמו שהוא צריך להיראות. מיום ראשון ועד היום הם כבר היו במלא פעילויות.


אז איך זה נראה בעצם? כל יום יש 5 סשנים של פעילות ובנוסף פעילות ערב כך שלגדולים יותר אין סשן ראשון הם קמים יותר מאוחר. במים יש שחייה קיאקים סירות סקי. יש את כל המשחקים האפשריים עם כדור- כדורסל, כדורגל, כדורגל אמריקאי וכו.


בנות כבר היו במוזיקה בישול יש אמנות ועוד המון דברים. אני מסתובב ורואה אותם בכל מיני מקומות. נגה הייתה מדהימה בסירות רוח. הם היו צריכות שם להשתלב על הסירה והתפוצצתי מצחוק איך הם כל שניה עפו למים היה ממש כיף.

 

ים ואריאל לוקחות חלק יפה בפעילויות של השכבה.
השתתפו יפה מאד בקרנבל שהיה ביום ראשון עברו הרבה מתקנים ובכל אחד מהם אי אפשר היה להוציא אותם. גם השתתפו יפה בבישול.

 

מחר הן צריכות להיות בפעילות נהיגה על גולפקאר וזה פשוט חייב להיות כיף. נגה מחר נוסעת עם השכבה שלה לפארק מים לכל היום וזה יהיה מטורף!!!

פארק ענק - ראיתי תמונות שכל שנה ילדים מאד מתלהבים ללכת לשם.

 

אני אפגוש אותה בערב לשמוע חוויות.

שירה ושלי גם נוסעות לפארק מים ביום שישי.

הם כבר משתלבות יותר ויותר בחבורה של השכבה הבוגרת.

 

רק עכשיו חזרתי מפעילות ערב של משחקים צחוקים שכולם משתתפו וגם הבנות שלנו כמובן. הם די רחוקים מכלל המחנה אבל באים לפה הרבה. היום עשו רעש בפעילות מוזיקה ואחר כך הם בישלו משהו מאד מוזר בבישול שדה - העיקר נהנו!!!!י

היה להם עוד פעילות אופציונלית כך שיוכלו עוד יותר למלא את היום. לשכבות צעירות יותר גם ככה היום מפוצץ בדברים. אני מאד שמח לראות שבנות יותר ויותר בתקשורת עם הקנדים. נגה מדברת הרבה עם הקנדיות. גם את ים ואריאל ראיתי מדברות איתם וגם כשהיום שהבנות שלנו היו קצת באיחור לפעילות ערב(כן זה קורה לישראלים לפעמים)כל הקנדיות הלכו להביא אותן.

 

הצוות פה הוא מאד מגוון. יש גם מדריכים חברתיים וגם מקצועיים יש כמובן צוות מוביל של רכזי שכבות והנהלת המחנה והם כולם מכירים את הילדים שלנו. כך שלא צריך לדאוג בנות באמת מקבלות פה יחס בלתי רגיל שהן כמובן זקוקות לו מהצוות הקנדי ולדעתי אפילו יותר בשלב הזה מהילדים המקומיים. זה הגיוני בנות שלנו חדשות וצריכות יותר ליווי ועזרה לפחות בהתחלה.

 

אני אעדכן אתכם כשיהיה לי תאריך של טיול למונטריאול וגם יציאות אחרות. בינתיים נתחיל להתכונן ל4.7 שבטח תהיה מסיבה מטורפת. אני אוציא לכם מייל אחרי המסיבה לספר איך היה ובכלל איך עובר עלינו זמו במחנה

 

אז שיהיה לכם המשך שבוע טוב ורגוע למרות המצב הלא פשוט בארץ. אגב הייתה התייחסות לחדשות העצובות מהארץ גם במחנה

 

דניאל

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה