מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Camp Wise 15.7.2014

דיווח מהשטח

שלום לכולם!!

 

לפני הכל לגבי המצב בארץ:
הילדים מקבלים עדכון שוטף לגבי כל מה שקורה בארץ ואני יודע שיש מספר ילדים שיש להם קרובי משפחה שמשתתפים במבצע.  לכן הלכתי לבקש אישור מיוחד וחד פעמי ממנהל המחנה לתת שיחות קצרות דרך הסקייפ/וייבר כדי לאפשר לילדים להמשיך בפעילות שלהם בראש שקט. אשמח אם תוכלו לשלוח לי את המספר וייבר או השם משתמש של הסקייפ שנוכל לתקשר אתכם ואעדכן אתכם לגבי שעות ההתקשרות.

 

ובמעבר חד לגבי היומיים הבאמת מדהימים שהילדים עברו!
אז כפי שעדכנתי לפני יומיים נחתנו והילדים התחלקו לבקתות שלהם.
בNoar village מתגוררים: בבקתה N1 אודי מייק ותומר
בקתה N5 גאיה ועומר
בקתה N8 יולי

ובSolel village:  בבקתה S1 איתן ורעי
בקתה s2 אלעד ירון ודן
ובקתה s3איה

 

היום הראשון היה ברובו היכרות למרות שהיו עייפים מהטיסה ולא היה להם קל השתתפו והתחברו לחבריהם לבקתה וגם המחנה נתן זמן להתארגן ולנוח את הלילה.

 

אתמול הילדים קמו במרץ רב!  כאשר היום התחיל בפעילויות במחנה.
ילדי סולל הלכו לעשות פעילויות במסלול החבלים וגם אופני הרים ונוער הספיקו לעשות חולצות tie dye מיוחדות וצבעוניות.  לאחר ארוחת צהריים הייתה שעת שחייה לילדים ומשם הם בחרו את החוגים שאליהם ילכו במהלך המחנה.


בערב הילדים עשו פעילויות ערב כיפיות במיוחד.  נוער התלכלכו במלחמת צבעים גדולה וצבעונית וסולל עשו ערב שנות השבעים שבו התחלקו ל4 קבוצות והיו צריכים לבצע ריקוד שהם בעצמם המציאו.
הרגע הכי ראוי לציון של אתמול היה כאשר הקבוצה שכוללת את איה, ירון, אלעד ורעי ועוד 3 אמריקאים ביצעו ריקוד שלימדה אותם איה. לאחר 30 שניות של ריקוד התפרצו לריקוד כל שאר החברים מסולל ורקדו את הריקוד והחלה מסיבה של ממש! (הקטע מצולם) בוודאי אחד הרגעים שיזכרו הקיץ.  ולאחר מכן סולל הלכו לבריכה והמשיכו את המסיבה שם.

 

זהו בינתיים, ישנם עוד מספר דברים שהילדים רוצים לקנות ליום יום אז אקח מהם רשימה ואשלח לכל הורה מקווה שיהיה שקט במהרה!

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה