מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2014 - שלושה שבועות

שישי אחרון בארצות הברית

שבת שלום הורים יקרים Smileys
 
נו???? אתם כבר ממש מתגעגעים??? אז עוד קצת ואנחנו חוזרים אבל בינתיים ממשיכים להנות ולנצל כל רגע.
 
אתמול בבוקר נערכו מבחני הסיכום. זוכרים שביום הראשון בניו- יורק עברנו מבחני רמה? אז אתמול עברנו מבחן
מסכם שמטרתו לבדוק האם השתפרנו וכמה.
 
סיימנו את המבחן בשעה הראשונה וחזרנו ללמוד כרגיל. 
לפי הלו"ז המתוכנן, אתמול היינו אמורים לנוח בקמפוס כי למעשה מאז שהגענו לארצות הברית אנחנו דיי עסוקים. אז נחנו קצת בצהריים, חלקנו בחדרים וחלקנו רבצנו בחדר המשחקים. חלק מהבנות יצאו לדשא לסדנת ציור. דריה היצירתית במיוחד החלה לצייר על עצמה והתחילה טרנד חדש.Smileys
 
מאז הביקור ביום רביעי  ב- fenway park , מגרש הבייסבול של הקבוצה המקומית, לחלקנו מאוד התחשק להתנסות במשחק אז ארגנו משחק בייסבול עם המשלחת היפנית. מסתבר שזהו משחק מאוד פופולרי ביפן והם שמחו ללמד
אותנו. אחרי שעה בערך החום הכניע אותנו ופרשנו לצל. 
 
מכיוון שהבנו שמנוחה זה לא בדיוק מה שהילדים שלנו צריכים, שלחנו אותם להתארגן מהר ויצאנו לטייל באזור מקסים בבוסטון שנקרא " Little Italy" (איטליה הקטנה). האזור בנוי מרחובות צרים המלאים מסעדות וחנויות. משם המשכנו למרינה הסמוכה. האזור עמוס במקומות בילוי, דשא ענקי שהיו בו הופעות, חנויות וכד'. האזור פשוט מקסים וגם יצא לנו לראות את בוסטון בלילה ואין מה לומר- פשוט יפה. היה לנו מאוד כייף וחזרנו לקמפוס עייפים אך מרוצים.
 
הבוקר, אחרי ארוחת הבוקר, הלכנו ליום הלימודים האחרון בסאמר סקול. את החלק הראשון העברנו בכיתות ואחרי ההפסקה חלק מהמורים לקחו את הכיתות שלהם לשיעור פרידה מחוץ לכיתה. חלק ישבו בדשא, חלק הלכו לאזור של ספריית הרווארד וחלק טיילו. אומנם לפעמים הילדים קצת קיטרו על המורים אבל הפרידה הייתה עצובה .
אז מה יעזור לנו הכי טוב להתמודד עם העצב??? שופינג !!!! Smileys
אז אחרי ארוחת הצהריים הטעימה יצאנו לשופינג אחרון, כמובן בקניון בו עדיין לא ביקרנו. עלינו, ירדנו, שוב עלינו ושוב ירדנו, לא פסחנו על אף חנות ובשעה חמש התחלנו לחזור לכיוון הקמפוס כי עוד ערב שלם היה לפנינו.
 
הגענו ישר לארוחת הערב וכמו בכל שישי, עומר.ב. ערך לנו קידוש. הפעם, כיוון שישבנו בשני שולחנות מקבילים, כפיר עזר לו ואת ברכת "המוציא" הם בירכו יחד וכל אחד מהם חילק את החלה לשולחן שלו. זה מאוד מרגש לראות את כל הילדים שלנו עומדים יחדיו ושרים "שלום עליכם" כשהנוכחים בחדר האוכל מסתכלים עלינו בפליאה ובהתעניינות. הסיטואציה בהחלט תורמת לתחושת הביחד שלנו.Smileys
 
אחרי ארוחת הערב התאספו כל המשלחות ל " graduation"- טקס סיום הלימודים בו קיבלנו תעודה על פועלנו
בשלושת השבועות האחרונים. כל מורה קרא לתלמידיו, אמר כמה מילים והעניק לכל תלמיד את התעודה, לקול מחיאות הכפיים של שאר החברים. את התעודה נביא הביתה אז יש למה לחכות.
 
כשנגמר הטקס התחילה המסיבה וגם השבוע הילדים שלנו היו בולטים מאוד על הרחבה.
עכשיו הולכים לישון. מחר יש לנו יום מרגש- הולכים לראות לוויתנים Smileys
אז שתהיה לכם שבת שקטה ושלווה
מתגעגעים Smileys
ענת, הדס וילדים
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה