ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2014 - שלושה שבועות

יום 15 Emmanuel College!!

ערב טוב משפחות נהדרות שלנו!Smileys
איך עבר יומכם?

כי אצלנו- עבר רגוע..
אחרי כל הטירוף של השבועיים האחרונים, היום היה יום יחסית שקט, ללא טיולים.
קמנו לבוקר ראשון וגשום בעמנואל קולג', והגענו לחדר האוכל-
אכלנו ארוחת בוקר טעימה ומלאה- חביתות, דגנים, פנקייקים ומגוון גבינות וסלטים!
אכלנו והיינו מאוד מרוצים ולהוטים להתחיל את יומנו הראשון במרכז החדש.
לצערנו בשעות הבוקר ירד גשם כבד מאוד, ולכן החלטנו לא לצאת לטיול היום, על מנת שלא תתפוס אותנו הסערה..Smileysואת הטיול של היום נעביר למחר, בהמשך השבוע צפוי מזג אוויר מצוין!!

לאחר הארוחה כל אחד מאיתנו עבר ראיון אישי עם אחראית הלימודים, ואז שובצנו לכיתות הלימוד, בעקבות השיבוץ מהמרכז הקודם בו היינו.
נכנסנו לשיעורים, ואחרי שהסתדרנו בכיתות וברמות שבאמת מתאימות לנו, התחלנו להכיר את המורים ואת החברים החדשים מהקבוצות האחרות.
כרגע במרכז יש איטלקים, גרמנים, סינים ויפנים (רובנו לא יודעים להבדיל ביניהם)Smileys

בתום השיעור הלכנו לאכול ארוחת צהריים, ויש לציין שהמגוון פה משמח אותנו מאוד! כולנו ישבנו לאכול, והיינו שבעים ומרוצים!
כשסיימנו לאכול, הייתה לנו הפסקת צהריים קלה, ולאחר מכן כל אחד הלך לפעילות אחרת- חלקנו שיחקנו הוקי שולחן (ממש עשינו טורנירים ארוכים ויש לנו כמה מצטיינים בקבוצה), חלקנו הלך לשיעור יוגה, חלק מאיתנו שיחק משחק קלפים עם אחראית המשחקים במרכז וחלקנו סתם ישבנו והתבטלנו, צחקנו ונחנו.Smileys

רואים שאנחנו קבוצה מאוד מגובשת וטובה, אנחנו אוהבים לשחק ולהיות אחד עם השני, וגם מתחברים עם קבוצות אחרות וזה כיף! ישבנו לאכול ארוחת ערב טעימה, ואחריה היה לנו עוד זמן חופשי, אז חלקנו המשיך עם טורניר ההוקי, והבנים ייצגו אותנו בכבוד במשחק הכדורגל מול האיטלקים!! Smileys

ממש עוד מעט מתחילות פעילויות הערב- משחק תפוס את הדגל, ותחרות שאלון בין הקבוצות.
נעדכן בהמשך איך היה ומי ניצח!!