ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2014 - שלושה שבועות

יום 14 ב... בוסטון!!

היי משפחות יקרות!!

יום מלא בהתרגשויות עבר על כוחותינו, כשנפרדנו מניו יורק לטובת בוסטון!!
את הבוקר התחלנו בפינישים אחרונים של האריזות, ופינינו את החדרים. בארוחת הבוקר ישבנו יחד עם חברינו מהמדינות האחרות לעוד כמה רגעים של יחד..
אבל, לא רק מחברינו החדשים נפרדנו היום, אלא גם מרייצ'ל המקסימה, שעזבה אותנו לטובת בילוי משפחתי. מכיוון שרייצ'ל חוגגת בשבוע הבא יום הולדת, החלטנו להפתיע אותה, עם נרות ושירי יומולדת כדי שתדע כמה אנחנו אוהבים אותה!!Smileys
טקסי הפרידה נמשכו לאורך כל הדרך מחדר האוכל ועד העלייה לאוטובוס, וכללו חיבוקים, נישוקים, כמה דמעות, ואיך לא- החלפת טלפונים\ פייסבוקים\ אינסטגרם...
יצאנו לדרך לכיוון בוסטון ברגשות מעורבים.
אין ספק שניו יורק סיפקה לנו חוויה של פעם בחיים אותה לא נשכח לעולם. יחד עם זאת אנחנו מאוד מתרגשים לקראת בוסטון, ומקווים שהיא תהיה טובה אלינו כמו ניו יורק.

שיא היום היה הביקור באוניברסיטת YALE, אחת האוניברסיטאות הטובות בעולם.Smileys
האוניברסיטה ממוקמת בעיר ניו הייבן, וכבר מהאוטובוס הבחנו שהיא מאוד שונה מניו יורק.

בYALE פגשו אותנו שתי סטודנטיות אשר לקחו אותנו לסיור מרתק ברחבי האוניברסיטה. באחד המקומות ראינו פסל של תיאודור דוויט וולסי, אשר שפשוף הנעל שלו נחשבת לפעולה המביאה מזל לאלו הרוצים להתקבל לאוניברסיטה. ופה המקום לספר לכם, הורים יקרים, שחלק מהילדים מאוד התלהבו מהרעיון ללמוד שם, אז תכינו את עצמכם!!

את הסיור סיימנו בחנות הספרים, בה אפשר לקנות גם מזכרות מהאוניברסיטה, וכך החל מסע המדידות של חולצות\סוויטשירטים\גופיות\מכנסיים עם סמל האוניברסיטה. כמו בכל מקום אמריקאי אשר מכבד את עצמו, גם בחנות זו היה דוכן של סטארבאקס!!! אז התענגנו גם על משקאות...
המשכנו את המסע לעבר בוסטון, ומהר מאוד האוטובוס שקע בתרדמת, שוודאי הייתה מאוד נעימה לנהג, אך לנו עזרה להעביר מהר את הזמן עד לבוסטון.

סוף סוף הגענו לבוסטון, שדרך חלונות האוטובוס נראית פשוט מופלאה.
ותוך דקות ספורות נכנסנו בשערי עמנואל קולג', שם חיכו וציפו לנו כבר צוות המדריכים המקומי.
התמקמנו בחדרים (הפעם אין לנו מפתחות לאבד, אלא קוד לכל חדר), וירדנו לאכול. וצ'יק צ'אק התמקמנו במקום, השתלטנו על העניינים, הכרנו אנשים חדשים והתחלנו להרגיש בבית.

מחר בבוקר נכיר את המורים החדשים, נעשה סיור בקולג', ונקבל כרטיסי סטודנט שיכניסו אותנו לכל מיני מקומות..