ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2014 - שלושה שבועות

יום 12+ 13--> יום אחרון בניו יורק!!

שבוע טוב לאהובים שלנו!!Smileys

מה המצבב?
אצלנו הימים עוברים כל כך מהר, שאנחנו לא שמים לב שעוד מעט עברו שבועיים מאז שהגענו לכאן!!
טוב, אנחנו חייבים לכם עדכון על היומיים האחרונים, קורים כאן כל כך הרבה דברים כל הזמן, שאין לנו רגע אחד של מנוחה!

אז נתחיל מאתמול:
קמנו כרגיל לארוחת בוקר, ולאחר מכן הלכנו לשיעור האחרון שלנו כאן במרכז Saint peters.
נפרדנו מהמורים, ומהחברים בקבוצות הלימוד, חלקנו מרגישים שהאנגלית שלנו ממש השתפרה, ושבאמת מרגישים שינוי.
אכלנו ארוחת צהריים, וישר אחריה יצאנו לטיול היומי!Smileys
הלכנו לעבר הרכבת התחתית שלקחה אותנו לשכונת ה-Soho! סוהו היא שכונה מלאה בסטייל, חנויות מעצבים בכל פינה, יש בה מלא מלא חנויות שכולנו מכירים ואוהבים. ברגע שקיבלנו זמן חופשי הלכנו להסתובב באיזור וחלק מאיתנו (כמובן שהבנות) הלכו לשו-פי-נג!
חלקנו אכלנו גלידות וממתקים, וחלקנו סתם הסתובבנו בין החנויות ונהנינו מהחוויה.
לאחר סיבובים וקניות התאספנו כולנו וחזרנו מהר אל המרכז- התארגנו מהר והתלבשנו כולנו בלבן לקראת ארוחת שישי!! Smileys

והשבוע ארגנו את השולחן בלב חדר האוכל- עם מפות לבנות, מיץ ענבים וחלות שבית חב"ד אפה במיוחד בשבילנו.
שרנו "שלום עליכם" ועומר שלנו עשה את הברכה של הקידוש, ולאחר מכן אכלנו ביחד את ארוחת השישי.

אחרי הארוחה, הלכנו לאולם המסיבות, שם ערכו לכבודנו ולכבוד כל המסיימים טקס סיום מרגש ונחמד מאוד.

כל קבוצה עלתה בתורה אל הבמה, הזמינו גם את המדריכים של הקבוצות והמדריכים מהמרכז, ואחרי שהכריזו על מצטיינים כיתתיים-
מהקבוצה שלנו אלה עידו ומתן- הטווינטוס!! SmileysSmileys
אחרי הטקס המשכנו כולנו למסיבה מ-ט-ו-ר-פ-ת, רקדנו והרקדנו את כולם- כולל המדריכים ומנהל המרכז!
היה ממש כיף וכולנו נהנינו ורקדנו עד שנגמרה המסיבה, ואחריה כולנו נשפכנו והלכנו לישון!

ונספר על היום:
היום קמנו לארוחת בוקר מאוחרת, ואחריה יצאנו לעבר קוני איילנד- חוף ענקי ובו מתקני פארק שעשועים ודוכני אוכל מגוונים.

יצאנו ל4 שעות חופשיות - הלכנו לים, השתפנו, נכנסנו למים (הקפואים!!), => החופים בישראל הרבה יותר יפים, אגב..
חלק מאיתנו היו אמיצים ועלו על המתקנים של הפארק- באנג'י, רכבת הרים וגלגל ענק!

חלק ישבו במקדולנדס ונשנשו ארוחה, וחלק אכלו גלידות טעימות בטעמים מיוחדים.
מאוד נהנינו בחוף, בעיקר לאור העבודה שלא הייתה שמש חזקה לאורך זמן, ולא היה קר, אלא נעים.

אחרי זה חזרנו למרכז, לארוחת ערב אחרונה, והתחלנו להתארגן לקראת עזיבה מחר-
כביסה, ארגון מזוודות, ואכילת כל השטויות שתופסות לנו מקום במזוודה..
מחר, נקום בבוקר, נאכל ארוחה, ונעשה צ'ק אאוט מהמרכז- וניסע לבוסטון!!
אז נעדכן אתכם בהמשך איך היה..