קינגסווד 9.7.2014

היום השישי!

הורים יקרים לילה טוב!!

הגענו לסופו של יום נוסף במסע..

אז אחרי יומיים אינטנסיביים של פעילויות, טיולים ונסיעות ארוכות באוטובטס, כל הילדים הלכו לישון וצברו שעות שינה ואנרגיות ליום חדש בקינגסווד!Smileys

היום בבוקר קמנו לארוחת בוקר בשעה הרגילה (7:45), לאחר מכן בשעה 9:00 התחלנו בפעילויות..

בפעילות הראשונה הילדים התחלקו לפעילות להכנת יצירה מחימר, אליה הלכו רוב הבנות, ושתי פעילויות ספורט.
יונתן קלע המון סלים, וריסן וליאל צ. היו נחושות מאוד בהגנה :)

לאחר מכן הייתה פעילויות נוספות של הכנת מכתבים וכדור נוצה.

בארוחת הצהריים היה סטייק או מנה צמחונית, פסטה, וכל שאר התוספות הרגילות (פירות, סלט, וקינוח- בראוניז).

לאחר ארוחת הצהריים היו שני שיעורי אנגלית, משך כל שיעור שעה וחצי. הילדים מתאקלמים בקבוצות החדשות ונהנים מאוד מהמשחקים שדרכם לומדים אנגלית.

לאחר השיעורים חיכתה לנו ארוחת ערב שכללה נודלס עם ירקות, סיגרים עם ירקות, וסלט.

בערב היה חידון בנושא מוזיקה, ספורט, סרטים וידע כללי בין כל הילדים שנמצאים בסאמר סקול.
תום ידע תשובות רבות בתחום הידע הכללי, טום עזר המון בתחום הספורט, מישל, אלינה, ליאל ו. ופולינה בתחום המוזיקה, וריסן וליאל צ. נהנו להכיר חברים חדשים כרגיל.

מחר מצפה לנו טיול נוסף של חצי יום.
בבוקר נצא לעיר באת׳ (מרחק של כעשרים דקות נסיעה מפה), לראות את אתרי המורשת הנמצאים בעיר, ובמיוחד את המרחצאות העתיקות של הרומאים (על שמם נקראת העיר- Bath).
נערוך סיור רגלי, שלאחריו נחזור לקינגסווד לארוחת הצהריים, ולאחר מכן נמשיך בשיעורי אנגלית. בערב מצפה לנו פעילות מיוחדת במינה..!

מחר לוקחים מהילדים כביסה שתחזור אלינו בעוד כשלושה ימים.