קינגסווד 9.7.2014

היום הרביעי !

שלום הורים יקרים!!

היום הייתה היציאה הראשונה שלנו ללונדון!
לאחר ארוחת בוקר מוקדמת, יצאנו בשעה 8:00 לכיוון לונדון.

הנסיעה ארכה כ4 שעות כיוון שהייתה תנועה מרובה (בעיקר בגלל שהיום יום שבת ולרוב זה כך ביום זה..)כאשר הגענו ללונדון קיבלנו שקיות עם ארוחות צהריים ארוזות שכללו כריכים עם גבינה,חטיפים, ממתקים ובקבוקי מים.

הגענו לנהר התמזה בו ערכנו שייט של כחצי שעה, ראינו אתרים רבים בדרך כמו הביג בן, ארמון המלכה, את הגלגל הענק ונופים מרשימים ומיוחדים.לצערנו בשל העיכוב בזמנים לא הגענו בזמן לגלגל הענק (לונון-איי), אך נעשה זאת ביום העזיבה שלנו.לאחר השייט ערכנו סיור רגלי בלונדון, התקרבנו יותר לביג-בן ולארמון המלכה, ולבסוף הגענו לאתר קניות בו לילדים היתה כחצי שעה של קניות, בה הם רכשו בעיקר מזכרות מלונדון.

יצאנו חזרה לקינגסווד, והגענו בסביבות 20:30. כאשר הגענו חיכתה לנו ארוחת ערב שכללה כריכים, חטיפים, ופיצה. חלק מהילדים נשארו לצפות בסרט בחדר הסרטים בו ישנן ספות מרווחות ונוחות, יחד עם עוד קבוצות.

מחר נצא לפארק שעשועים קרוב ללונדון. היציאה מתוכננת לשעה 8:00 (שעון אנגליה), והחזרה מתוכננת לשעות הערב. (כמובן ששוב אנו תלויים בתנועה שתהיה בכבישים). היציאה לפארק היא בבלעדית לקבוצה שלנו, ויתלווה אלינו מדריך מצוות המדריכים של  קינגסווד. נתחלק לשתי קבוצות, כל קבוצה עם מדריך, ונעלה על המתקנים Smileys