מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

פולמר גריינג′ 20.7.2014

Good Shabez:)

שבת שלום לכל המשפחות היקרות בארץ!! 

קודם כל חשוב לומר שאנחנו דואגים להתעדכן ולברר מה שלומכם. מקווים שאתם מחזיקים מעמד שם ושהכל ייגמר בקרוב. שולחים לכם מכאן חיבוק גדול ואוהב♥

שנית, אולי לא ממש תאהבו את זה אבל אתם חייבים לדעת שכששאלתי את הילדים אם הם מתגעגעים הבייתה התשובה הייתה: לא!!! אל תדאגו הורים יקרים עוד שבוע זה יעבור להם וכמובן אני בטוחה שהם כ"כ ישמחו לחזור אבל כרגע מה שבטוח- הם נהנים! מאוד! 

ואחרי ההודעות למעשינו היום- אז תחילה השיעורים. היום עדן (רולבין) וסופי סיימו יחד עם הכיתה שלהם פרוייקט מקסים- עיתון משותף. כתבות, תחזית מזג אוויר, ראיונות עם המדריכים והכל באנגלית. יצא מקסים;-)
ואחרי ארוחת צהריים ממש טעימה- שניצל דג מטוגן וטעים וצ'יפס ממש כמו במקדונלדס הלכנו לבריכה המהממת. מקורה, נקייה ויפה ממש. בזמן קצר התקבצו המון עננים והתחיל לטפטף. אנחנו כבר היינו בתוך הבריכה וזכינו לנוף מקסים, שופע ירוק וגשום. איזה תענוג!!! 
 
אתם לא תאמינו אבל זה לא הכל. כי אחרי כל זה הספקנו לארגן קבלת שבת מקסימה. עם נרות, יין וחלה. כולנו ברכנו, קצת התבלבלנו עם חנוכה...אבל לא נורא. העיקר הכוונה:-) 

ולבסוף הדבר שהכי חיכינו לו::::
המסיבה המטורפת ברדינג. 800 ילדים מכל העולם במקום אחד, עם די ג'יי מדהים ורקדנו ושרנו והיה כיף חיים. 
 
עכשיו מרוצים, עייפים ומצפים ללונדון!!!
 
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה