ליטל קנדה 14.7.2014

יום ראשון מס' 1! אבל באמת מספר אחת!

שלום לכולם!!!
אחרי טיסה נעימה, שהמשיכה לנסיעה ארוכה, והתאקלמות למופת הסתיים לו היום הראשון. Smileys
הטיסה עברה בצורה חלקה, בלי שום עיכובים. הנסיעה באוטובוס הייתה חוייה בפניי עצמה.
זה התחיל שקיבלנו שוק שדלת הכניסה לאוטובוס היא בכלל בצד השני , ושהנהג נוהג בצד ימין..
ואחר כך קיבלנו עוד יותר שוק מהסידור המוזר של האוטובוס. מושבים קטנים כשבטור אחד יש 2 כסאות ובטור השני יש 3 כסאות... Smileys
עצרנו בדרך להתרעננות במקום שקט ופסטורלי, ישבנו לאכול מתחת לצל העצים, והמשכנו לדרכנו.
השוק הבא היה במעבורת. עלינו ביחד עם האוטובוס לאונייה. האוטובוס החנה על האונייה ועלינו למעלה לאוייר הפתוח ולתצפית המהממת מהעיר פורטסמות'.

בשעה טובה הגענו למרכז ליטל קנדה. קיבלו את פניינו הצוות המקסים של המקום, עשו לנו סיור במקום , קיבלנו חדרים וישר נכנסנו לשגרת היומיום בקאמפ.
אכלנו ארוחת ערב, החלפנו לבגדי ים , והמשכנו לפעילות בריכה כיפיתתת!

זהו.. היום הראשון אוטוטו מסתיים לו.
עייפים אך בהחלט מרוצים. Smileys

מחר אנחנו מתחילים את היום בפעילויות מגניבות, ואחרי ארוחת צהריים נעשה את הבחן שיחלק אותנו לכיתות החדשות שלנו.