ליטל קנדה 14.7.2014

שישי שבת בלונדון!!

שלום הורים יקרים!

אז כמו שהבטחתי, אני מעלה יומן מסע היום על הסופ"ש המהדהים שהיה לנו בלונדון!!!
קמנו ביום שישי בבוקר ב5 בבוקר רעננים (טוב לא באמת...) והתחלנו את נסיעתנו ללונדון!

איך שהגענו ללונדון הלכנו למלון לקבל את החדרים שלנו, אבל אז גילינו שהחדרים עוד לא מוכנים...
לקחנו את זה בסבבה, ויצאנו לכיוון מוזיאון השעווה "מאדאם טוסו".
מוזיאון השעווה היה מדליק לאללה!
הצטלמנו עם כוווולם!
עם השחקנים, הזמרים \ הספורטאים, המדענים ואפילו גיבורי העל!
היינו גיבורים ונכנסנו לאזור ה scream!  שזה החלק המפחיד במוזיאון השעווה שאתה נכנס לחדר חשוך וקוםצים עלייך רוחות!

בסוך הסיור היינו בסרט 4D מגניב של גיבורי על.
באולם מיוחד שכזה, עגול, עם מסך ענק, ותוך כדי הסרט משפריצים עלייך מים , והכסא רועד.

אחרי מוזיאון השעווה חזרנו למלון לפרוק מזוודות, לנוח, להתקלח ולהתרענן.
סיימנו את כל אלה ויצאנו להצגה.
ההצגה המהממת שראינו נקראת Wicked.
הצגה פשוט מהממת ביופייה!!! אפילו שלא הבנו כל מילה ממה שהחקנים אמרו, עדיין נהנו מאוד מההפקה הענקית והמושקעת הזאת.
וזהו.. הסתיים לו היום הראשון בלונדון.

היום קמנו לבוקר חדש. הלכנו לאכול ארוחת בוקר במלון החמוד שלנו ויצאנו לטיול.
התחלנו את היום בשייט על נהר התמזה.
היה יום שמשי מושלם שכזה. שטנו והיה מדריך מצחיק שהסביר לנו מה אנחנו רואים.

אחרי השייט הלכנו ללונדון איי. שזה הגלגל הענק שממוקם על הנהר.
נכנסנו כולנו לתא אחד וראינו את כלללל לונדון מנקודת תצפית מהממת.
אחרי הלונדון איי התחלנו בסיור רגלי.
הגענו להצטלם ליד הביג בן. באותו אזור של הפרלמט, היו פתאום מלא אנשים עם שלטים נגד ישראל.

הבנו שיש הפגנות בלונדון ובאזור שלנו בפרט, והחלטנו לסיים את הסיור לחזור לאוטובוס וליסוע ישר לקניות!

כמובן שככל שממהרים הכל משתבש, וביציאה מלונדון היו פקקים נוראים. מה שגרם לזמן הקניות שלנו להצטמצם משמעותית, ובסוף היה לנו "רק" שעתיים לקניות.
אך בתום השעתיים שלכולם היו שקיות בידיים החיוכים חזרו לפנינו.

סיימנו את הקניות וחזרנו למחנה. בגלל שפספסנו את ארוחת הערב, המחנה הזמין לנו מלאאאא פיצות טעימות.

אז סיימנו את היום מחיוכים, שבעים ומאושרים.
וזהו.. אלה היו הימיים הכיפיים שעברו עליינו.