Queen anne′s 20.7.2014

פעם ראשונה בלונדון

היי לכולם :)
מאוחר בלילה אך חשוב לי לכתוב לכם על היום הנפלא שהיה לנו..התחלנו את היום בארוחת בוקר כרגיל, וממנה המשיכו הילדים לשיעור הא-ח-ר-ו-ן בהחלט לסאמר - סקול זה.מחר יתקיימו מבחני הסוף.Smileys

הלכתי לבקר היום את הילדים בשיעורים וגיליתי שמראים קליפים ושירים מיוטיוב, יש אווירה טובה ובכללי- זה ממש שונה משיעורים בבית הספר. עובדים בקבוצות, משוחחים (אך ורק באנגלית) והכל בכתות קטנות.. אידיאלי.Smileys

לאחר מכן הילדים רצו לחדרים להתארגן בזריזות לקראת היציאה וישר לחדר האוכל לארוחת צהריים, שהיום כללה ספגטי ברוטב עגבניות ופירה- כולם הסכימו שזו הייתה ארוחה טעימה מאוד!

אחרי הארוחה הלכנו לחכות לאוטובוס. בינתיים אתגרתי את הילדים לעשות פירמידה אנושית. התוצאות בתמונות שלפניכם :)

המיניבוס שלנו הגיע, הנהג שלנו היה מקסים, ויצאנו ללונדון היפיפייה!!כשהגענו לתור הארוך של מדאם טוסו, גילינו שם עוד המון קבוצות ישראליות. הילדים מיד התחברו ודיברו על החוויות שלהם אחד עם השני, וכך העבירו את ההמתנה..

במוזיאון הילדים התרוצצו חופשי, הצטלמו עם הבובות, הלכו לסרט תלת מימד, נכנסו "למסלול המפחיד", קנו מזכרות ושטויות. כולנו נפגשנו בחוץ, כמעט כולם קנו לעצמם משהו לאכול או לשתות. מתפנקים עד הסוף:)

משם המיניבוס לקח אותנו לאולם שבו מתקיים המחזמר Lion king..

נתנו לילדים קצת זמן חופשי לסייר באזור כיוון שהגענו מוקדם מהצפוי, ובשעה 19:30 התחילה ההצגה..

שעתיים וחצי קסומות של מופע מרהיב, מיוחד במינו.

כולם מכירים את העלילה והשירים, ההצגה באמת מדהימה, אתם חייבים לבוא לראות!!!SmileysSmileysSmileys

אחרי ההצגה הלכנו חזרה למיניבוס.

אני לתומי הייתי בטוחה שבדרך חזרה הילדים יהיו עייפים ויירדמו מידSmileys

אבל האנרגיות שלהם פשוט לא נגמרות!! היה ממש קשה לגרום להם להפסיק לשיר ולצווח בקולי קולות..

זהו. מחר יום אחרון של "שגרה" כלשהי פה במרכז.. ביום שבת נצא ללונדון וביום ראשון אנחנו בפארק.