Queen anne′s 20.7.2014

טיול לרידיניג!

לילה טוב ושקט לכולם,

יום רביעי הסתיים לו, ומחר מתחיל סופ"ש מלא בחוויות:)

אחרי יום ארוך מאוד הילדים ישנים ואני יכולה לשבת לכתוב לכם.

הבוקר שלנו התחיל בשעה 6:15 , לקול אזעקת השריפה. כן כן.. האזעקות האלה פשוט רודפות אותנו Smileys

כולם ישנו כשלפתע נשמעה האזעקה (שפעלה רק כי היא מקולקלת..) וכולם רצו בפיג'מות לדשא

זה היה עצוב ומצחיק בו זמנית.. אחרי ספירה של כולם חזנו למיטות מקווים לעוד שעת שינה.. אבל לא! Smileys

בשעה 7:30 האזעקה פעה ש-ו-ב. הפעם אף אחד לא צחק! מזל שגם ככה השעונים המעוררים כוונו לשעה הזו.

הפעם כבר חזרנו לחדרים להתארגן ליום חדש.

נפגשנו ב-8 לארוחת בוקר, שממנה כולם המשיכו לשיעורים.

זה באמת לא קל להעביר את החופש בלימודי אנגלית והילדים קצת מתמרמרים על זה.. אבל לשמחתי הרבה כולם משתתפים נהנים ומפיקים הרבה מהשיעורים ומהשיח באנגלית עם הילדים האחרים.

אחרי השיעורים הילדים הלכו להתארגן לקראת היציאה שלנו לרידינג...

נפגשנו לארוחת צהריים ומשם ישר לאוטובוסים.

נסענו למרכז העיר שאותו הילדים כבר מכירים, אבל הלכנו הפעם למוזיאון-רידינג, שבגדול מספר על ההיסטוריה של העיר.

יש שם פוחלצים, דגמים, תמונות, וחנות מזכרות שריתקה את הילדים קצת יותר מהמוזיאון עצמו :)

משם הלכנו לרחוב הראשי שם הילדים קיבלו זמן חופשי להסתובב, לעשות קניות אחרונות, לאכול שטויות ולזחור כרגיל עם השקיות בידיים והחיוכים המרוצים SmileysSmileysSmileys

חזרנו מרידינג בזמן לארוחת הערב, ואחריה הלכנו לפעילות הערב שהייתה בחירה בין שתי אפשרויות - חזרות לתחרות הכישרונות שתיערך בשבת, או תחרות ריקודיי ב"ווי". מחצית מהילדים הלכנו להתכונן לתחרות, שם היה ממששש מצחיק. יש לנו כפי שסיפרתי לכם המון כישרונות בקבוצה, והולכת להיות תחרות מאוווד קשה בשבת.

שאר הילדים רקדו והשתוללו עם שאר הילדים ב"ווי". אחרי שכולנו הזענו מהריקודים כמעט כולם הזמינו פיצה.

ישבנו במגורים, אכלנו פיצות ורקדנו. סיכמנו את היום והילדים שהיו מותשים עוד מ 6 בבוקר - הלכו לישון מוקדם!

מחר מצפה לנו יום ארוך ומרגש- ביקור במדאם טוסו והמחזמר מלך האריות- איזה כיף לנו:))))

בטח נחזור מחר מממש מאוחר, אני אשתדל לעדכן למרות השעה המאוחרת.

(לא עובד לי כרגע השרת של התמונות תאבל מחר אנסה שוב, מבטיחה להעלות!!)