Queen anne′s 20.7.2014

ראשון? מנוחה!

ערב טוב לכולם,

אנחנו מסיימים את סוף השבוע באווירה טובה במיוחד..

היום התחיל במזג אוויר סגרירי מהרגיל ובעזיבתם של חלק מהקבוצות. כלמר, עננים ופרידות.Smileys

הילדים קמו מאוחר יחסית והלכו לארוחת הבוקר, לאחר מכן כולם נפרדו בחוץ מכל מי שעוזב, ביניהם זק הצרפתי, שהיה חבר טוב מאוד של כולם, ומהקבוצה הרוסית , הצטלמו התחבקו והחליפו טלפונים. עצוב קצת..

אחר כך למעשה היה לנו בוקר חופשי לגמרי, אותו הילדים ביקשו ובחרו להעביר בטניס, כדורגל, רביצה על הספות במועדון ושינה בחדר..

הרעיון היה לעשות מה שרוצים! למרות שלילדים יש קצת קוצים בתחת והם מעדיפים לעשות, לרוץ, להשתולל Smileys

אחרי ארוחת הצהריים יצאנו בליווי קיארה, המדריכה האיטלקית, לרידינג, העיר שלמעשה אנחנו נמצאים בה. רציתי לקחת את הילדים לטיול על שפת הנהר, ראינו אווזים, ברזווזים והמון משפחות. המדשאות העצומות, בריכה, גני משחקים.. הנוף היה יפיפה , ובסופו הגענו למרכז העיר.

שם כמובן נתנו לילדים זמן חופשי לעשות שופינג, מה ששימח אותם מאוד.Smileys כמעט כמו 4 סניפים של סטארבקס:))

אחרי 3 שעות חופשיות, שהילדים מאוד שמחו לטייל קצת בלי לחץ של זמן, הם חזרו עמוסי שקיות וחיוכים, התחלנו את הדרך חזרה למרכז.

לכולם כבר כאבו הרגליים (קניות זה מאוד מעייף כידוע..), אבל כשהגענו חיכתה לנו ארוחת ערב שבה פגשנו את הקבוצה החדשה שהגיעה מ.. יפן! הם היו מאוד יפנים. שזה בעיקר מאוד מסקרן ושונה ממה שמכירים.

אחרי ארוחת ערב, מקלחת והתרעננות בחדרים הילדים הלכו לראות סרט במועדון, שודדי הקריביים.

חלק ישבו בחוץ עם האיטלקים והמשיכו בשיעור האיטלקית/עברית- כל פעם הם מלמדים אחד את השני עוד מילה ועוד מילה.. ממש מתוקים :))

מחר מתחיל שבוע חדש.. והילדים עייפים. אבל אני אומרת להם כל הזמן- באוגוסט תשנו בבית! פה אתם צריכים לנצל כל רגע. אני מרגישה שכיף להם אחד עם השני, ולי כיף איתם מאוד. גם בזמנים חופשיים יושבים עם מוזיקה ורוקדים במועדון, מדברים על החיים, לומדים לספור ב-10 שפות ועוד ועוד..