Queen anne′s 20.7.2014

disco night

ערב טוב לכולם!

היום השלישי מגיע לסיומו...

אנחנו עייפים מאוד אחרי טיול ל- "ווינסדור קסטל", שהיא טירה מדהימה ביופייה, אחד מארמונות המלכה.

קמנו בבוקר לארוחת בוקר מוקדמת מהרגיל, ונסענו לטירה.

הלכנו לסיור בגלריה שבה אפשר לראות את כל החדרים בארמון כמו חדר ההלבשה של המלך, חדר ציור, חדר אוכל, הכל מ-ה-מ-ם.

אחרי הסיור הלכנו לצפות בהחלפת המשמר של הארמון, אחד הטקסים המרשימים שראינו.

משם הלכנו לקצת זמן חופשי ברחבי בעיר, הילדים קנו גלידה ושייקים.

הם כאלה דייקנים שפשוט תענוג לטייל איתם!! Smileys

משם נסענו חזרה למרכז, יש לציין שזה היה באוטובוס מוזר ביותר שבו יש בצד אחד שלושה מושבים ובצד השני שניים,

אז הוא ממש צפוף- חוויה! חוצמיזה שאנחנו עדיין מתרגלים לזה שהכל הפוך כאן בכבישים..

חזרנו ישר לארוחת צהריים, הלכנו לנוח קצת, ומשם לשיעורים.  הילדים למדו מלא מילים חדשות- בעיקר שקשורות במזג אוויר.

אחרי השיעורים לימדתי את נועם ודור לעשות כביסה בפעם הראשונה בחייהם, וזה היה קורע.

בכלל, יש אווירה ממש טובה, כולם נהנים ושומרים על גישה חיובית לגבי הכל, פשוט מדהים לראות את זה.

אחרי ארוחת הערב הלכנו לדיסקו - מסיכות, פה באמת הייתי גאה. הילדים שלכם כוכבים, כולם רקדו והיה ממש כיף!

לצערי עדיין האינטרנט מסרב לעבוד. אבל ברגע שהוא ישוב אני אשלח לכם את כל התמונות של הילדים, גם מה שהם מתפדחים שתראו :)