Queen anne′s 20.7.2014

נחתנו בשלום :))))

שלום לכל ההורים היקרים!

השעה 1:50 לפי שעון אנגליה, אצלכם קצת אמצע הלילה עכשיו..
אני יושבת לכתוב לכם מהמרכז המהמם שלנו, עייפה ומרוצה.

אחרי שנפרדנו מכם, אני התחלתי להנות. למה? כי התחלתי להכיר את הילדים המ-ק-ס-י-מ-י-ם שלכם.

באמת שיש לנו ילדים נפלאים, קבוצה מדהימה,

הטיסה עברה באופן חלק לחלוטין, הילדים ישנו, אכלו, דיברו, הכירו אחד את השני, היה לנו עיכוב קל בטיסה אבל הכל באמת עבר בשלום לחלוטין בלי שום ברדק על הטיסה. הדיילים בעצמם היו בשוק שחצי מהמטוס ילדים אבל לא מרגישים אותם בכלל! אז כבר הייתה לי נחת.

הגענו להית'רו, שדה התעופה העצום של לונדון, שם חיכתה לנו המנהלת כרמית יחד עם אוטובוס אנגלי אמיתי (הנהג יושב בצד ימין כידוע), שסיפר לנו על המקום שאנו נמצאים בו.

נסענו כשעה לרידיניג, בדרך הנהג הסביר לנו מה מימיננו ומשמאלנו.. ראינו אפילו את נהר התמזה בלילה לאור הירח.

הגענו למרכז שלנו , הילדים קיבלו ארוחה לילית מדהימהההה שכללה פיצות , מאפינס, שתייה ומה לא.

החדרים אדירים, נקיים, גדולים ומרווחים, לכל אחד יש מקלחת ושירותים בחדר, חלק בזוגות וחלק ביחידים.

את הסיור במקום נשעה מחר בבוקר, נלך לארוחת בוקר, נלך לאקטיביטיס- פעילויות ספורט, נעשה אחר הצהריים את המבחן שיחלק את הילדים לרמות הלימוד, ובערב צפויה פעילות של כל המרכז.

צפויים לנו שבועיים נהדרים, אינטנסיביים ומיוחדים במינם.
אני ממש מתרגשת, מחר אדאג שכווווולם יצרו אתכם קשר.