קיימברידג′ קלייר קולג' 27.7.2014 שלושה שבועות

טיול ברדינג! ו... פרידה

ערב טוב הורים יקרים!

התעוררנו היום לבוקר גשום.. ארוחת הבוקר הייתה חמימה במיוחד אך אחרי שהמזוודות של השבועיים יצאו החוצה,הגשם התחיל להתחזק ולאורך כל היום הרגשנו חורף אמיתי! חלק מהילדים אפילו אמרו שכנראה שהשמיים בוכים כי חלק עוזבים... וכל היום באמת היה קצת שמח קצת עצוב.
החבר'ה של השבועיים היו עסוקים בבוקר בפרידה מחברים מכל העולם.. כמעט ולא הצלחנו להעלות אותם על האוטובוס!
בסופו של דבר,התחלנו את הנסיעה לעיר המיוחדת במינה - רדינג.
אחרי לילה של פרידות,החבר'ה נרדמו וישנו כמעט כל הנסיעה!
הגענו לעיר הכיפית הזו.. ולמרות שהייתה גשומה במיוחד,היה כיף להסתובב בין החנויות והמסעדות.
מרכז הקניות שוכן ממש על הנהר והחבר'ה נהנו להסתובב שם.
למרות שהלכנו קצת רגל.. נהננו קצת מהחורף שנייה לפני שחוזרים לחום של אוגוסט בארץ. Smileys
אחרי יום שלם של כיף ביחד - נסענו לשדה התעופה בלוטון...
לצערנו לא היה מספיק זמן להיפרד בחיבוקים מהקבוצה של השבועיים (שברגעים אלה כבר בדרך אליכם!) והם ירדו במהירות מהאוטובוס ואנחנו נשארנו קצת עצובים ונסענו חזרה למרכז.
בצורה ממש מטאפורית ליום הזה, איך שיצאנו מהשדה תעופה - יצאה קשת בענן! והגענו לארוחת ערב במרכז ופתאום התחילו להגיע מלא ילדים חדשים מכל העולם Smileys.
בקיצור - צפוי לנו שבוע כיפי עם ילדים חדשים ואנחנו מתרגשים להתחיל אותו!

הורי השבועיים - החבר'ה כבר ממש בדרך אליכם! מזכירה שהטיסה יוצאת מפה ב-23:30
ואמורה לנחות בארץ בשעה 06:30 בשעון ישראל.
הורי השלושה - אנחנו אמנם כבר מתגעגעים אבל יש לנו עוד שבוע כיפי לפני שנחזור :)