קיימברידג′ קלייר קולג' 27.7.2014 שלושה שבועות

שבת בלונדון - לונדון איי ומאדם טוסו

שבוע טוב לכולם!
מקווים שאצלכם הכל בסדר ואתם כבר מתחילים להתגעגע כי אצלנו... כבר מתחילים להרגיש ובגדול!

היום פתחנו את טיולי הסופ"ש שלנו בביקור אחרון בלונדון! התחלנו את הבוקר דווקא בדמעות כי הרבה חברים מכל העולם עזבו היום בבוקר והפרידות התחילו.. לא להאמין איך הילדים התחברו כל כך מהר לילדים מכל העולם.
היו הרבה דמעות, כתבו אחד לשני על חולצות,תיקים ומה לא. הוחלפו מספרי פייסבוק,טלפון ואפילו הבטחות לביקורים בישראל Smileys

אחרי שהצלחנו להעלות את כולם על האוטובוס יצאנו לדרך ולכיון לונדון. הגענו אל הנקודה הראשונה שלנו - הלונדון איי!
מדובר בגלגל ענק המכיל בכל תא כ-20 אנשים ומשקיף על כל הנופים המדהימים של לונדון! גם לאלו שמעט פוחדים מגבהים הייתה זו חויה כיפית במיוחד,הצטלמנו המון ו נהנו מהנופים המרשימים של העיר.
לאחר מכן עשינו הפסקה כיפית בפארק סמוך שם אכלו החבר'ה ארוחת צהריים ולמתפנקים מביניהם גלידות מדוכנים :)
לאחר ההפסקה חזרנו לאוטובוס ונסענו למוזיאון השעווה - מאדם טוסו.
אחרי עמידה קצרצרה בתור,נכנסו הילדים לזמן חופשי בתוך המוזיאון.
המוזיאון מכיל דמויות מפורסמות מכל מיני מקומות - תרבות,ספורט,בידור,פוליטיקה ועוד.
בנוסף,ניתן היה להיכנס לסרט בתלת מימד בהשתתפות כל גיבורי העל ולסיום - נסיעה ב"מוניות" לונדוניות המספרות על הקמת העיר מאז ועד היום.
בדרך החוצה ניתן היה לרכוש מתנות כיפיות בחנות המזכרות ובחוץ חיכה דוכן של המבורגרים וצ'יפס.
כן כן... החבר'ה ביקרו גם אצלו. Smileys
לאחר מכן נסענו חזרה למרכז והגענו ישר לארוחת ערב.

אוירת הפרידה היא בעיצומה,החבר'ה של השבועיים כבר באריזות וארגונים והשלושה מתלבטים בין שמח לעצוב.
ככה שעבור כל הישראלים יחדיו מדובר בלילה האחרון יחד.
מחר צפוי לנו יום טיול משותף אחרון! ניסע לעיר המיוחדת במינה - רדינג.
מיד לאחר מכן ניסע כולנו לשדה התעופה,ניפרד מן הקבוצה של השבועיים והשאר יחזקו למרכז.
אין ספק שהיו לנו שבועיים מיוחדים במינם ביחד עם כולם :)