קיימברידג′ קלייר קולג' 27.7.2014 שלושה שבועות

WICKED וברביקיו!

ערב טוב לכולם!!!
אנחנו אחרי יום כיפי נוסף בלונדון! נסענו לראות את המחזמר WICKED!
החגיגה התחילה כשהחבר'ה יצאו מהשיעור היום כבר בשעה 11:00 כדי להתארגן ללונדון ולנסיעה למחזמר.
את הדרך התחלנו באוטובוס קומותיים ענק וחוויתי במיוחד. כבר הרגשנו חלק מן התרבות המקומית Smileys.
לצערנו/לשמחתנו לאחר כשעה נסיעה היה צורך להחליף את האוטובוס ובילינו כ- חצי שעה במרכז קניות הכולל את כל סוגי המזון האהובים על ילדיכם! סטארקבקס,פיצה,KFC ועוד ועוד...
כמו שאתם מבינים,העצירה לא הייתה נוראית בכלל :)
האוטובוס החלופי הגיע והמשכנו בנסיעה ללונדון. בגלל העיכוב,איחרנו למערכה הראשונה מה שיצר מצב מעט בעייתי עבור החבר'ה אך הצוות בתאטרון דאג להכניס אותנו לעניינים בזריזות.
בעקבות העיכוב צפוי לחבר'ה פיצוי חם מהמרכז.. (עדכונים בהמשך)
על ההצגה עצמה - מדובר באולם ענק עם 2 מפלסים! תאורה ותפאורה מרהיבים ביופיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר חוץ מבתאטראות של לונדון! כמו שכתבנו לכם אתמול.. ההצגה מספרת על הסיפור מאחורי המכשפות של הקוסם מארץ עוץ בשילוב מוזיקה נהדרת ורקדנים מצויינים!
כמובן שבהפסקה רכשו החבר'ה גם מהמטעמים בתאטרון: פופוקורן מתוק ומלוח,מגוון ממתקים - כיף חיים! Smileys.
בסיום ההצגה עלינו חזרה על האוטובוס ונסענו ישר למרכז.
חיכתה לנו הפתעה של ארוחת ערב בנוסח ברביקיו (ופלאפל לצמחוניים...) הכל היה ממש טעים ואפילו הרגיש קצת כמו בארץ!
את אוירת הברביקיו ליוותה מוזיקה טובה ואפילו טרמפולינות!
אז אחרי יום מלא נסיעות נהנו החבר'ה מקצת קפיצות על הטרמפולינה ואוירה טובה.

כעת מצפים לנו יומיים נוספים במרכז ויומיים של טיולי סופ"ש.
מתחילים כבר קצת להתגעגע הבייתה...