קיימברידג′ קלייר קולג' 27.7.2014 שלושה שבועות

THORPE PARK - פארק שעשועים מטורף!

היי לכולם!
מקווים שעבר עליכם סוף שבוע שקט באופן יחסי.

אצלנו עובר סופ"ש מטורף! אחרי שאתמול חזרנו מהיום טיול הראשון שלנו ללונדון,היום הגענו לפארק השעשועים הענק
של אנגליה!!!! איך שהגענו אל הפארק ראינו מגלשות ענקיות וגלגל ענק כבר מבחוץ וחיכינו כבר להיכנס.
בפארק יש בערך 5 רכבות הרים עם עיצובים מדהימים שרק מגבירות את המתח בכניסה אליהן.. חוצמזה כמובן עוד מתקנים מפחידים יותר או פחות.. בנוסף היו מתקנים שכוללים פעילויות מים כאלה ואחרות - אבובים, מגלשות ואפילו חוף ים מדומה בקישוטי כל האביזרים! את כל זה נצרף לכל המתקנים הכיפיים כמו מכוניות מתנגשות,קרוסלת הסוסים ועוד...

האמיצים שבינינו עברו כמעט בין כל המתקנים בלי לעשות הפסקה לדקה!
ולאלו שפחות מתחברים לסגנון, הפארק מציע כל כך הרבה אפשרויות לזכות בבובות ענקיות! Smileys
לא תאמינו איזה עקשנים הילדים שלכם... עברו מדוכן לדוכן - בין כדורגל לכדורסל ואפילו קליעה למטרה רק כדי  לזכות בבובה! אל תופתעו מהגודל כשתראו אותם בשדה תעופה...

מעבר לזה, הפארק מציע סגנונות שונים של מאכלים האהובים על הילדים! למרות שהם קיבלו ארוחות מהמרכז... השפע שהיה בלונה פארק היה מפתה יותר והילדים התפנקו בארוחות מבחוץ Smileys
אחרי יום מטורף בלונה פארק,חזרנו חזרה לקיימברידג' והגענו לארוחת ערב.
הילדים קיבלו זמן חופשי ובקרוב נשב לשיחות סיכום יום.

לא מאמינים שהזמן עובר ואנחנו כאן כבר שבוע שלם! הילדים מכירים חברים מכל העולם,מפטפטים באנגלית בלי סוף ומטיילים בקיימברידג' כאילו זה הבית... כיף לראות!
מחר אנחנו חוזרים ללימודים ולפעילויות עם שיבוץ כיתות מחדש וצפוי לנו שבוע חדש וכיפי!