קיימברידג′ קלייר קולג' 27.7.2014 שלושה שבועות

יום שבת - לונדון לא מחכה לי....

היי לכולם,
איזה כיף לנו- בדיוק חזרנו מלונדון היפה!Smileys
היום התחיל מוקדם מהרגיל, אכלנו ארוחת בוקר ב7 וחצי כשחלקנו עוד חצי ישנים, אספנו את ארוחת הצהריים שלנו ועלינו לאוטובוס בדרך ללונדון. הדרך היתה קצת ארוכה והשתוקקנו כבר להגיע אבל חייבים להודות שאפילו הנוף בדרך היה יפה!

בתור התחלה הגענו לנהר התמזה, וראינו את ה"לונדון איי" מרחוק (מי יודע אולי נזכה לעלות עליו בהמשך..?), ראינו שיש המון המון תיירים וקבוצות שהגיעו לטייל בלונדון, אז כל הזמן שמנו לב שאנחנו נשארים ביחד כקבוצה. משם המשכנו להליכה ארוכה (מאוד ארוכה...)Smileys בין אתרים יפיפיים בלונדון... כמובן שבכל מקום עצרנו להצטלם מהמון זוויות שונות.

אחרי נהר התמזה עברנו בביג בן, ואחר כך הגענו לארמון בקינגהאם המדהים ואפילו ראינו כמה שומרים והתפעלנו מהיכולת שלהם לעמוד בלי לזוז ובלי להגיב לכלום! Smileys רגע לפני שהלכנו הספקנו לצלם אותם מעבירים את הנשק מצד לצד וצועדים במיטב תרגילי הסדר!!

המשכנו ללכת והגענו לפארק המהמם שלצד הארמון, שם עצרנו למנוחת צהריים קלה, אבל לא ליותר מדי זמן כי לא רחוק מאיתנו חיכה לנו מרכז הקניות קונבנט גארדן ל...זמן חופשי!!! הבנים כמובן הלכו לאכול והבנות הלכו לשופינג וכבר התחילו לחפש מתנות ומזכרות למשפחה, איזה כיף לכם!!

אחרי היום הארוך והמהנה חזרנו לקמפוס עייפים אבל מאוד מאוד מרוצים!! הלכנו לארוחת הערב בה הוגשו עוף, שניצל תירס, צ'יפס, אורז, שעועית ירוקה ומבחר סלטים... הילדים אמרו שהיה ממש טעים!  Smileys
אה וזה לא הכל, מיד אחרי ארוחת הערב הבנים עוד המשיכו למשחק כדורגל בפארק...! כמה אנרגיות יש להם!

מחר אנחנו הולכים ללונה פארק thorpe park- בטוחות שיהיה ממש כיף!