קיימברידג′ קלייר קולג' 27.7.2014 שלושה שבועות

יום ראשון בקיימברידג'!

היי לכולם!
מקוות שכולכם בטוחים ורגועים בעקבות המצב בארץ.. ומקווים לבשורות טובות.

היום התחלנו את היום הראשון האמיתי שלנו בקיימברידג'! בבוקר הגענו לארוחת בוקר שכללה מטעמים כיפיים במיוחד :)
קרואסונים, לחמים, כמה סוגים של קורנפלקסים! מפנק. Smileys

המשכנו את היום בעוד קצת קבלת פנים והסבר בנוגע למתרחש במרכז.
אנחנו מנסים עדיין לקלוט את השמות של הצוות הבריטי המקומי ומי עושה מה... לאט לאט מתרגלים.
בהמשך היום, יצאנו להסתובב בעיר ולראות קצת את קיימברידג'!
העיר מ-ד-ה-י-מ-ה ביופייה! המון מבנים עתיקים,מלא מסעדות,חנויות והכל והכל.
ראינו את העץ שממנו ניוטון הבין על כוח המשיכה! עץ התפוחים המפורסם שנשמר בקנאות ואסור להתקרב לאזור זה.
הייתם מאמינים שהעץ הזה קיים כבר כל כך הרבה זמן?
עברנו את כל הקולג'ים היוקרתיים כל כל מיני מיתוסים ידועים Smileys
אח"כ הגענו לארוחת צהריים שכללה עוף בקארי או פסטה! כולם אכלו...

אחר הצהריים התפצלו הילדים לפעילויות... שיחקו משחקי ספורט שונים ולמדו את הריקוד הרשמי של בית הספר!  הם כבר ממש בעניינים.... Smileys

בנוסף להכל, היום קיבלו כל אחד מהילדים לו"ז אישי שכולל את הכיתה שלו והמורה ללימודים. וחלוקה לקבוצות עם שאר הילדים מכל העולם,איתם יבלו בפעילויות. הקבוצות על שם ערי בירה בעולם! איזה כיף.. ידע כללי :)

לאחר מכן הלכנו לארוחת ערב. ארוחת הערב היא חויה בפני עצמה כיון שהארוחה מוגשת בקולג' אחר הנמצא מרחק הליכה לאורך הנהר.. משהו כמו 15 דק'. בארוחת הערב הוגש סלמון,פאי רועים וקציצות צמחוניות.
הילדים קיבלו גם זמן חופשי... היו כאלה שבחרו לאכול בחוץ :)

עכשיו אנחנו כותבות לכם מעיצומה של מסיבה בינלאומית. כל הילדים מכל העולם נמצאים שם ומתגבשים.

רק שתדעו שהילדים שלכם חברותיים מאוד ויוצרים קשרים עם חברים מכל העולם.
מחר מתחילים את שיעורי האנגלית הראשוניים! תחזיקו אצבעות!