מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 27.7.2014 - שבועיים

אנחנו באנגליה!!!

שלום לכם הורים יקרים!!!

 

היום היה לנו יום ארוך אך מוצלח ורצינו לספר לכם עליו..
 
אז אחרי שהילדים נפרדו מכם בחיבוקים ונשיקות לקחנו אותם למסך בדרך למטוס.. השדה תעופה היה ריק לגמרי והילדים היו מקסימים אז ממש תקתקנו את כל התהליך והיה להם שעה וחצי לבלות בדיוטי! הם חזרו עם שקיות עמוסות כל טוב ועלינו לטיסה.
הטיסה עברה בנעימים בלי שום בעיות ואפילו קיבלנו פנקייקים לארוחת בוקר!Smileys
 
כשנחתנו המזוודות כבר חיכו לנו בשורה וצעדנו לאוטובוס.. הגענו הישר לקלייר קולג'. מקום מקסים עם בניינים עתיקים ויפים! קצת התעכבנו עם קבלת החדרים אבל זה בגלל שרצו שנקבל אותם מצוחצחים וכך היה..
 
בנתיים הכרנו את המדריכים האנגליים שלבושים בחולצות ורודות זוהרות והם מאוד נחמדים!
 
כשהחדרים היו מוכנים הם עזרו לנו להעלות את המזוודות ונתנו ליווי אישי לכל ילד. 
החדרים הם של זוגות והם מאוד נחמדים ונעימים. בכל חדר יש מקלחת ושירותים, ארונות ושולחן כתיבה. השיבוצים של החדרים היו טובים וכולם מסתדרים נהדר ביחד.. 
 
אחרי שהילדים נחו קצת הם עשו את המבחן באנגלית. הם קצת חששו והיו עייפים אבל זה עבר ומחר הם כבר יקבלו את התוצאות והשיבוצים לכיתות. הרגענו אותם ואמרנו להם שהמבחן הזה לא יקבע את עתידם והם יהיה צורך נעשה שינויים בכיתות אם הם ירגישו שזה קל\קשה להם מידי..
 
אחר כך הלכנו לאכול ארוחת ערב שמוגשת לנו בקמפוס ליד ועשינו הליכה קצרה בתוך קיימברדג'. זו עיר מהממת עם המון בניינים עתיקים וארכיטקטורה מעניינת.. אם עוד לא ביקרתם פה אז בהחלט מומלץ!Smileys
 
אחרי ארוחת ערב הילדים נהננו מקצת זמן חופשי לנוח ולהכיר את הילדים מהקבוצות האחרות. הגיוון פה מדהים ויש פה ילדים כמעט מכל העולם: מקסיקו, טיואן, סין, פורטוגל, שוויץ, קוריאה, ונצואלה ועוד. כמובן שלא לקח זמן רב והם כבר מצאו חברים חדשים Smileys

מקוות שאצלכם בארץ הכל בסדר ואתם שומרים על עצמכם..
כמובן שנמשיך לעדכן מחר. ועד אז אנחנו שולחים חיבוקים ונשיקות מכל הילדים...
   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה