קיימברידג′ קלייר קולג' 13.7.2014 - שבועיים

wicked

שלום לכולם,

מה נשמע?
היום היה לנו יום ארוך אך קצר..
כמו תמיד התחלנו עם ארוחת בוקר , ולאחר מכן התחלקנו לכיתות ולפעילויות.
חלקנו למדנו את ריקוד הסאמרסקול, חלקנו היינו בפעילות בפארק, וחלקנו היינו בסיור בקולג בקיימברידג.

נאלצנו לעזוב קצת יותר מוקדם את הפעילויות,על מנת להתארגן לפעילות הכי שווה שיש....מחזמר!!!

לקחנו ארוחות ארוזות ועלינו על האוטובוס בדרכנו ללונדון!!
סוף סוף ראינו את לונדון, את אוקספורד סטרייט המפורסם, הבית של שרלוק הולמס והגינה של ארמון בקינגהאם.
אחרי נסיעה ארוכה באוטובו, הגענו לאולם התאטרון, מדהים ביופיו ומיוחד!!
זה אולם תאטרון המיועד אך ורק להצגה זו שרצה כבר שנים רבות בלונדון ובברודווי.
ההצגה מספרת את הסיפור המקדים לסיפורו של הקוסם מארץ עוז.. כיצד המכשפה הרעה נהפכה ל'רעה' וכיצד המכשפה הטובה גלינה, הפכה לטובה...
הילדים מאוד נהנו,העדות לכך היא שהנחירות נסעו מאדון סיני מבוגר שישב בשורות אחרונות ולא מאיתנו..
התפאורה הייתה מושקעת וייחודית, מתחת לבמה הייתה תזמורת שלמה שניגנה בזמן אמת, וכל השחקנים ע המה שרו בלי פלייבק...לצערנו לא יכולנו לצלם תמונות מהמחזמר ולכן אנו מוסיפים את התמונה מחוץ לתיאטרון.

חזרנו למרכז, ומפני שהילדים ממש רצו לקחנו אותם לאכול בחוץ...היה מאוד כייף!!

מחר מחכה להם יום עמוס, בו הם יעשו מבחן מסכם, שיראה כמה
הם השתפרו במהלך השבועיים בסאמר סקול.