קיימברידג′ קלייר קולג' 29.6.2014 - שבועיים

יום שמיני בקמברידג' 2014- לונדון כן מחכה לנו!

שלום לכולם!

וואו! איזה יום היה לנו! מאיפה מתחילים??

אז היום קמנו מוקדם (מוזר שבסוף השבוע קמים יותר מוקדם מאשר באמצע השבוע!), אכלנו ארוחת בוקר ויצאנו אל עבר העיר הגדולה- לונדון! יום ארוך חיכה לנו וגם נסיעה.. אחרי שעה וחצי בערך של נסיעה שנוצלה להשלמת שעות שינה ברובה, הגענו ליעד- הלונדון איי! גלגל ענק באמת ענקק, שממנו אפשר לראות ממש את כל לונדון.

אבל עוד לפני שהגענו אליו בכלל כבר היה אפשר להרגיש באווירה שפה הכל שונה מקמברידג'- יותר אנשים, יותר תנועה, תיירים ומה לא. בדרך למתקן עוד בטיילת היו המון פסלי רחוב אנושיים, חנויות מזכרות והמוני אנשים. כבר היינו שבויים בקסמה של לונדון! ו

ואז הגענו לגלגל הענק יחד גם הקבוצה הטיוואנית  שנסעה איתנו (זה עדיין מוזר להגיד את זה!) וכמו VIP לא היינו צריכים לחכות בתור כי הכל כבר סודר מראש. אז אחרי בדיקת תיקים קצרה, אחת שתים שלוש והופ.. אנחנו מתחילים לעלות למעלה!

היינו כל הקבוצה הישראלית ביחד עם כמה תיירים אחרים (ומסכנים..). לאט לאט טיפסנו עוד ועוד והתגלתה בפנינו כל לונדון המדהימה! באמת התצפית הכי טובה שיכלו לסדר לנו.

אז אחרי חצי שעה של התבוננות והרבה תמונות וסלפי, הגלגל הסתובב לו וגם הגיע למטה ואנחנו ירדנו עם הרבה תמונות יפות. ולשמחתנו הרבה כמו שאנחנו אוהבים קיבלנו קצת זמן חופשי אז יכלנו קצת להסתובב, לשבת בסטארבקס, לשתות ולאכול משהו :)

אחרי זה המשכנו באוטובוס למוזיאון מאדאם טוסו המפורסם וגם שם- הופתענו לגלות שבכלל לא צריך לחכות! אז מהר מהר נכנסנו ורצנו לעניינים כי הזמן קצר והמלאכה מרובה! יש הרבה דמויות שצריך להספיק להצטלם איתן Smileys

היצירות שם באמת פשוט מדהימות והדמויות המפורסמות פשוט נראות אמיתיות! כאילו בכל רגע בראד פיט ייתן לך כיף או ג'וליה רוברטס תיתן לך נשיקה Smileys הכל מאוד מושקע ומסודר למרות כל האנשים והיה כיף להצטלם ולהרגיש קצת אבק כוכבים מכל העולמות- מוזיקה, סרטים, ספורט, מנהיגים עולמיים ואפילו מדע. וחוץ מבובות השעווה היה גם סרט בארבעה מימדים ומכוניות נוסעות שמובילות אותך במסלול שמציג את היסטורי ת לונדון.

בקיצור- היה אדיר! כל כך הרבה אטרקציות בבת אחת שצריך איזה חצי יום בכלל לעכל את כל מה שראינו Smileys

אז אחרי כל זה הגענו כולם לנקודת המפגש ונסענו חזרה לקמברידג'. כמובן שבדרך ישנו כמו שצריך ונחנו מכל היום העמוס והגענו ישר לארוחת הערב. תוך כדי שמחנו לגלות שהגיעו עו מלא ילדים חדשים לקולג' מכל רחבי העולם! זאת אומרת- עוד מלא חברים חדשים להכיר! אז כמובן שישר אחרי שחזרנו מארוחת הערב החלנו את המלאכה- הסתובבנו והתחלנו להכיר את הילדים החדשים, שעוד מעט יהיו איתנו גם בכיתות וקבוצות הפעילות Smileys

וכמו כל יום הגיעה השעה שבה צריך לחזור לחדרים, להתארגן וללכת לישון כדי לצבור כוחות לשבוע חדש שעומד בפתח. בעצם השבוע האחרון! פתאום הכל נראה קצר יותר ויש עוד כל כך הרבה דברים להספיק!

אז קדימה שבוע חדש, אנחנו מחכים לך בקוצר רוח!