קיימברידג′ קלייר קולג' 29.6.2014 - שבועיים

יום שביעי בקמברידג' 2014- יום ראשון מחוץ לקולג'!

שבוע טוב לכולם!

אז אצלכם התחיל בעצם כבר השבוע, אבל אנחנו עדיין באווירת סופש..

היום בפעם הראשונה מאז שהגענו  לסאמר סקול יצאנו מחוץ לקמברידג', ללונדון הגדולה!

אבל כשקמנו התבאסנו קצת לגלות שדווקא היום, אחרי שבוע שמשי ונעים, הגשם האנגלי הטיפוסי הגיע אלינו והתעוררנו ליום סגרירי וגשום.

אבל לא נתנו לזה להרוס לנו! כי הלונה פארק הכי שווה באנגליה חיכה לנו Smileys

אז מהר מהר בבוקר אכלנו ואחרי עיכוב קל הלכנו לאוטובוס כל הקבוצה הישראלית לנסיעה של כמעט שעתיים! אבל לא נורא ככה יכלנו להשלים קצת שעות שינה.

כשהגענו גילינו עוד הרבה קבוצות שהגיעו לפארק והבאנו שאנחנו עומדים לחכות הרבהה בתורים! אז כבר היינו ממש בלחץ להתחיל את העניינים.. Smileys אז אחרי תדריך קצר של נועה והמלווה השני התפזרנו כולנו ברחבי הפארק. היו את אלה האמיצים ישר רצו לרכבות ההרים הגדולות והמשוגעות והיו את אלה שהעדיפו את החוויה היותר רגועה בפארק..

בכל מקרה כולנו נהננו מאוד, התורים היו קצת מעצבנים אבל בסוף הספקנו יחסית הרבה דברים ונשארנו עם טעם של עוד Smileys

אז בשעה שנקבעה מראש הגענו כולם לנקודת המפגש ואחרי שבדקנו שכולם נמצאים חזרנו "הביתה" (אחרי שבוע כאן זה כבר קצת מרגיש ככה!). אז שוב הייתה לנו נסיעה של כמעט שעתיים, שבהתחלה החלפנו בה חוויות והיינו נרגשים מאוד, אבל אחרי כמה דקות האדרנלין כבר ירד והעייפות השתלטה.. ומהר מאוד כל האוטובוס כבר ישן Smileys

הגענו ישר לארוחת הערב, למרות שהרבה מאיתנו לא היו צריכים את זה אחרי שהם היו בבופה חופשי בפיצה האט ואכלו הרים של פיצות, פסטות ומה לא!

משם הגענו לחדרים כבר ממש מותשים, למקלחות ולמנוחה.. אבל לא להרבה זמן כי הגיע הזמן בשבוע לעשות כביסה!

לרובנו היה ממש מוזר פתאום לעשות כביסה לבד ולא לתת לאמא ואבא את הבגדים המלוכלכים ולקבל אותם חזרה מקופלים וריחניים בארון.. אז הפרדנו בין לבנן לצבעוני, שמנו אבקת כביסה, העברנו למייבש וניסינו לעשות את מיטבנו.

אז ברור שלאף אחד לא יצא את הריח של הבית, אבל לפחות עשינו כביסה! ממש ילדים גדולים