קיימברידג′ קלייר קולג' 29.6.2014 - שבועיים

יום חמישי בקמברידג' 2014- כבר כמעט עבר שבוע!

היי לכולם!

אז עוד יום מוצלח כאן בקלייר קולג' עבר עלינו. מיום ליום אנחנו מרגישים פה יותר בנוח וממש חלק מהמקום. הפרצופים כבר נהיים יותר מוכרים, השמות, המקומות פה בקולג' וגם בחוץ.. הכל כבר מרגיש כמו חלק מהשכונה שלנו Smileys

פתאום היום היה לנו כל כך מוזר לחשוב שכבר כמעט עבר שבוע! הזמן פשוט טס בלי ששמים לב.. לפחות טוב לדעת שנשאר קצת יותר מחצי! ולפנינו יש עוד הרבה..

אז היום היה מורכב כמו שאר הימים- ארוחת בוקר טעימה, לאחר מכן מתפצלים כל אחד לשיעורים או לפעילויות ובחצי היום השני מחליפים. בין אלה יש הפסקת צהריים שכוללת ארוחה וזמן פנאי. אז היום בזמן הזה הלכנו עם נועה לפארק שליד הקמפוס וגילינו שם פארק פשוט מדהים! קשה לתאר במילים כמה שהוא יפה ומיוחד, עם מרחבים ירוקים ומרהיבים, שדרות עצים ארוכות ופשוט אווירה נינוחה ונהדרת. אז אחרי שהתאהבנו ממבט ראשון במקום, התחלנו לשחק שם עם כדור כל מיני משחקים וגם עם פריזיבי, הצטלמנו כמובן, אכלנו גלידה ופשוט נהננו מהשמש החמימה של אנגליה וממזג האוויר המעולה Smileys

ואחרי הפסקה כזו מעולה חזרנו עם כוחות מחודשים לחצי היום השני. היום הביאו לקמפוס גם מתקן מתנפח מטורף שאפשר לעשות בו סוג של מלחמת גלדיאטורים, מטורף! אל תדאגו זה בטוח וידידותי למשתמש ;)

בארוחת הערב הלכנו לקמפוס שסמוך אלינו שם אנחנו אוכלים כל ערב. נחמד לעשות את ההליכה הזו בשכונה, לעבור דרך הרחובות שכבר מוכרים לנו ולהגיע לקמפוס המדהים השני. ואחרי שאכלנו ארוחה מגוונת (ולקחנו את כל האננס שהיה לקינוח!) חזרנו הפעם מדרך קצת שונה, דרך הפארק ועברנו מעל הנהר שחוצה את קמברידג'.

גלן, שאחראי כאן על תוכנית הלימודים ובמקרה (או שלא) גם יודע עברית וחי כמה שנים בארץ, ליווה אותנו והסביר לנו על קמברידג' ועל המקום. ושוב נהננו ללכת בתוך הפארק ולהנות מהטבע.

כשחזרנו היינו חייבים לנוח קצת, אבל גם לזה לא היה הרבה זמן- כי עוד מסיבה חיכתה לנו! אז הלכנו הישראלים להרים את האווירה! והאמת? שהופתענו לטובה! הרבה יותר אנשים רקדו ונהנו ולנו זה היה הכי כיף שיש.

משם הלכנו מהר לנועה , שחיכתה לנו לסיכום יום כמו שאנחנו עושים כל ערב לפני השינה. בסיכום יום אנחנו מדברים על דברים שהיו במהלך היום, נועה מודיעה דברים לגבי מחר וההמשך. ובאופן כללי עושים סדר בעניינים ורואים אחד את השני רגע לפני שהולכים לישון :)

היום גם כל אחד ישב עם נועה בנפרד כדי להגיד בקשות מיוחדות שיש לו לגבי שבוע הבא, בגלל שעושים ערבוב בקבוצות הלימוד והפעילויות.

ואחרי כל אלה, באמת הגיע הזמן לישון.. כי גם אנחנו מתעייפים מתישהו!

ברור שעוד מדברים בחדרים ועושים קצת בלאגן במסדרון, אבל גם זה מפסיק בסוףSmileys

אז כל מה שנשאר זה להגיד לילה טוב ושאנחנו מתגעגעים ואוהבים, אבל עדיין לא מוכנים לחזור!!