מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 29.6.2014 - שבועיים

יום שלישי בקמברידג' 2014

היי לכולם!

 

היום אנחנו כבר אחרי יום אמיתי אמיתי פה בקמפוס! כי בפעם הראשונה מאז שהגענו היה לכל אחד מאיתנו לוח זמנים משלו, שכולל את קבוצת הלימודים שלו וקבוצת הפעילויות שלו. אז אחרי ארוחת הבוקר (כמה סוגי קורנפלקס!) התפצלנו כל אחד למקום שלו, חלק לשיעורים וחלק לפעילויות. היה מרגש לפגוש את הקבוצות החדשות שלנו ואת המורים. אין ספק שהמורים הבריטים שונים ממה שאנחנו מכירים, אבל בסך הכל הם ממש אחלה Smileys

 

את המדריכים שמעבירים את הפעילויות אנחנו כבר מכירים מהיומיים הקודמים והם פשוט מקסימים! תמיד אכפתיים וקשובים ועושים לנו אחלה של פעילויות- שייט בנהר פה, הכרות ושבירת קרח, ריקוד ועוד המון דברים.

היה קצת מוזר לא להיות כל הישראליים ביחד, אבל אחרי שמתרגלים זה אפילו די נחמד :)  ובאמת מגניב להכיר אנשים מכל כך הרבה מקומות בעול- ברזיל, ארגנטינה, שוויץ, טורקיה, בלגיה ומה לא. ממש מונדיאל משלנו יש לנו פה Smileys

 

אז אחרי חצי היום הראשון הגיעה ארוחת הצהריים וזמן הפסקה. נרשמנו גם לכל מיני חוגים שיש פה- צילום, סלסה, תאטרון ועוד ועוד. אז אחרי ההפסקה הלכנו אליהם ישבנו עם המדריכים והיה ממש נחמד!

חייב לציין שמזג האוויר נהיה הרבה יותר חמים ונעים לנו ככה שזה ממש כיף לשבת ככה על הדשא בקמפוס ולהנות מזה!

 

כשנגמרו החוגים וזמן ההפסקה הלו"ז המשיך והקבוצות התחלפו- מי שהיה בבוקר בשיעורים עכשיו היה בפעילות ולהפך. ככה שכולנו זכינו לעשות הכל מהכל Smileys בכל זאת הזמן קצר והמלאכה מרובה

 

ואז נגמר החצי השני של היום והגיעה ארוחת הערב.

כמו בכל ערב, את הארוחה אנחנו אוכלים בקמפוס אחר של קמברידג' שנמצא במרחק של כ-7 דק' הליכה. לא ציפינו לאיזה משהו מיוחד באוכל, אבל כשהגענו לגמרי היינו מופתעים- המבורגר וצ'יפס!! לגמרי לטעמנו ;) וחוץ מזה גם המון אוכל אחר, סלטים, בורקס, תפוחי אדמה וקינוחים- יאמיי Smileys כנראה שזו הארוחה הראשונה עד עכשיו שכל אחד באמת מילא את הצלחת שלו במלא אוכל!

 

ואחרי כל אלה חזרנו לקמפוס קלייר קולג' שלנו ועוד נשארה פעילות הערב- מסיבת קריוקי!

אבל במסיבה קצת התאכזבנו לגלות שזה לא בדיוק הקריוקי שאנחנו מכירים ואוהבים עם שירים שמחים ומקפיצים שעושים חשק לרקוד ולחגוג.,אלא שירים קצת יותר עדינים ושקטים, שאנחנו פחות אהבנו.. אז עשינו קצת שמח וצחוקים ואז הלכנו החוצה לשבת עם חברים חדשים שהכרנו וכמובן שגם להצטלם! :)

 

ואחרי יום כזה ארוך ומלא בפעילות והתרגשות, כל מה שנשאר זה ללכת לישון..

מחר אנחנו גם הולכים בצהריים להסתובב קצת במרכז העיר עם נועה אחרי שהצקנו לה כל כך הרבה על זה ;) אז יש עוד למה לחכות!

 

אז לילה טוב והרבה געגועים מאנגליה המגניבה Smileys

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה