מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 29.6.2014 - שבועיים

והגענו ליום השני- קמברידג' 2014

היי לכולם! אז הנה הגיע היום השני.. ואיזה יום זה היה! עמוס במלא פעילויות וכיף

 

התחלנו בארוחת בוקר יחד עם כולם וכיאה לישראלים אנחנו הכי התקמבנו, כי חדר האוכל נמצא ממש בבניין שלנו ;) אז ממש כמו בבית אנחנו רק צריכים לצאת מהחדר ובמרחק של כמה צעדים אנחנו כבר מגיעים לאכול!

 

ונכון שאומרים שארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום, אבל הפעם זה היה אפילו חשוב עוד יותר- כי מיד  אחריה הלכנו למלא טפסים ולעשות את המבחן הממיין לקבוצות. המבחן התחלק לשני חלקים- חלק בכתב שבו צריך לענות על שאלות אמריקאיות וחלק של בחינה בע"פ. היה קצת מלחיץ אבל עברנו את זה כמו גדולים (ואפילו קיבלנו ערכה עם תיקים מגניבים של המחנה! מעכשיו כולם פה אחידים).

 

אז אחרי החלק הראשון של היום עבר וכמובן שתוך כדי אנחנו מתחברים למלא ילדים פה מכל העולם, הגיעה ארוחת הצהריים. פסטה בולונז למנה עיקרית! אז כן, כמה מאיתנו צריכים להתרגל פה קצת לאכול ובעיקר לזה שזה לא אוכל של בית, אבל גם זה עוד יקרה :)

 

מה שחשוב זה שישר אחרי זה הלכנו לסיור  בקממברידג' עם המדריכים של המקום ופשוט גילינו עוד יותר כמה העיר הזו מדהימה ומיוחדת! כמה היסטוריה, כמה סיפורים ותרבות.. אפילו את העץ שתחתיו ניוטון ישב כשנפל עליו התפוח המפורסם יש פה :) ובין כל אלה גילינו את מרכז העיר, ה-מקום! מלא חנויות, אוכל ואווירה טובה.. איך שזה עשה לנו חשק! אז אחרי שנגמר הסיור הלכנו עם נועה לקצת זמן חופשי בעיר. הסתובבנו ביחד בין החנויות, ישבנו לאכול ולשתות בסטארבקס ומקדונלדס כמובן ועשינו צחוקים. איזה כיף כל פעם להתחבר עוד קצת לקבוצה שלנו :) ולא רק שנהנו, אלא עמדנו בזמן כמו ילדים טובים והגענו לנקודת המפגש בדיוק בזמן שנועה אמרה! אפילו היא הייתה קצת בשוק אבל מרוצה מאיתנו מאוד Smileys

 

ומשם כבר חזרנו לחדרים וישר רצנו להתארגן, כי מסיבת הפתיחה עמדה להתחיל! הצוות אירגן מסיבה עם מוזיקה, ממתקים ומלא ילדים מכל העולם.. כמובן שאנחנו הישראלים היינו הכי יפים, מגניבים והקפיצנו את האווירה כמו שרק אנחנו יודעים!Smileys 

 

ואחרי יום כזה ארוך גם קיבלנו את השיבוצים לכיתות הלימוד ולקבוצות הפעילויות, אז מחר אנחנו עומדים להתחיל באמת באמת! כבר יהיה מוזר פתאום לא להיות כל הזמן כולנו ביחד.. אבל לא נורא, נכיר עוד יותר אנשים חדשים, נלמד ונעשה מלא דברים שווים שמחכים לנו :) וחוץ מזה שתמיד בארוחות, בחדרים ובפעילויות ערב אנחנו ניפגש.. טוב להתגעגע קצת Smileys

 

ועם כל אלה, לצערנו הגיעו אלינו החדשות הנוראיות מכל מהארץ- שלושת הנערים החטופים שנרצחו בדם קר..דיברנו על הנושא, התעדכנו וכאבנו יחד עם המשפחות וכל עם ישראל.

 

ועכשיו עם הרבה נשיקות וחיבוקים הולכים לישון כדי לצבור כוחות ללימודים!

הרי בשביל זה באנו לא?? (או שלא? סתםם)

 

לילה טוב לכם Smileys

 

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה