מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 29.6.2014 - שבועיים

יום ראשון עבר בהצלחה! Smileys

מי האמין, אבל הנה הגיע היום הגדול (או שבעצם זה כבר היה אתמול? כל השעות פה והטיסה קצת בלבלו את כולנו ;) ועלינו על המטוס אל עבר אנגליה!

 

אין ספק שההתרגשות הייתה עצומה והיה קשה להיפרד- גם לילדים אבל לא פחות להורים..

ויחד עם כל האנרגיות המטורפות האלה המשכנו אל עבר הצ'ק אין, שישר הוכיח איזו קבוצה תותחית אנחנו! הכל תקתק והלך חלק, מהפקדת מזוודות ועד הדיוטי פרי כולם שיתפו פעולה, הגיעו לאן שצריך להגיע ותמיד התייצבו בזמן בכל נקודת מפגש! אין דרך טובה יותר להתחיל ככה בהרגשה כזו מעולה Smileys

 

אז בדיוטי הספקנו להיות, אפילו קצת לשחק ולהכיר אחד את השני על הדרך והופ בלי לשים לב הגענו למטוס.. גם שם הכל הסתדר פשוט נהדר ותיק תק והיינו כבר בהמראה, ההתרגשות בעיצומה! חלק נמנמו, הרבה דיברו וצחקו, קצת שיגעו את הצוות המקסים שהיה בטיסה והנה כבר היינו על אדמת לונדון :)

 

כאן קיבל אותנו אחד המדריכים המקסימים של המרכז, שחיכה עם שלט במיוחד בשבילנו וישר הצטרף אלינו. עלינו על האוטובוס והגענו לקמברידג'! סופסוף! אחרי כל כך הרבה זמן ששמענו על המקום הזה באמת הגענו אליו..

 

אבל מה חיכה לנו פה דווקא? גשם! כן כן, בזמן שבארץ כולם נמסים מחום, אנחנו פה היינו צריכים מטריה!

אבל אין מה לעשות, אנגליה זו אנגליה ואפשר לשמוח עלינו הישראלים ששום דבר לא ישבית את השמחה שלנו Smileys

 

 הצוות חיכה לנו לקליטה במרכז ומיד כולםמיד שמו לב לקבוצה השמחה שלנו ומלאת האנרגיות (למרות כל הדרך המתישה!). קיבלנו חדרים כולנו יחד באותו המבנה ,איזה כיף! וממש צמוד לחדר האוכל ;). ואחרי ארוחת צהריים כבר התחלנו בפעילות גיבוש "שוברת קרח" של מדריכים מהצוות של המרכז, שגם הם מכל העולם! הכי מגניב

 

מאוחר יותר גם עברנו עם נועה פעילות הכרות כיפית של פגישות קצרות, שכנראה שנראנו כל כך נהנים שישר הצטרפו אלינו חבר'ה ממדינות נוספות והיה פשוט זורם! אנגלית או לא פשוט היה טוב וכבר התחלנו את החוויה שבשבילה הגענו

 

ובלי ששמנו לב- הופס והגיעה ארוחת הערב! אל הארוחה הלכנו דרך רחובות פשוט מדהימים שגרמו לנו להרגיש את המקום אפילו עוד יותר. וממש בתוך האוניברסיטה התיישבנו יחד לאכול את ארוחת הערב הראשונה שלנו כאן!

 

ואז הגיעה הנקודה שאפילו אנחנו כבר התעייפנו.. אז אחרי שחזרנו כבר התחלנו להתארגן לשינה ואחרי שיחת סיכום וקצת צחוקים בחדרים (כי בכל זאת לזה תמיד יש כוח) הלכנו לישון. כי מחר גם המבחן וצרך לבוא ערניים ומפוקסים!

 

וזוהי רק ההתחלה!!

אז שיהיה לילה טוב והרבה בהצלחה לכולנו מחר Smileys

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה