אוקספורד 21.7.2014

יום כמעט אחרון למסע שלנו

יום כמעט אחרון למסע שלנו...Smileys

קמנו לבוקר של פרידה מהחברים מהארצות האחרות...היו המון דמעות וחיבוקים  Smileys

וכמובן שכולם החליפו מספרי טלפון, פייסבוק ושאר אמצעים שיעזרו להם לשמור על קשר!

בפעם הראשונה מאז שהגענו ניתן לילדים קצת זמן לנוח, מי שרצה היה יכול להישאר לישון עוד קצת ויש כאלו שכבר התחילו לארוז את חפציהם לקראת העזיבה שלנו יום למחרת Smileys

בסביבות השעה 11:00 נפגשנו על רחבת הדשא להוצאת כספים בפעם האחרונה ולמילוי משובים על התוכנית.

ביחד הלכנו מהמגורים לאכול ארוחת צהריים בקולג'.

אני מודה שבהחלט היה מוזר ושקט ללכת רק אנחנו וחסרונם של החברים מהארצות האחרות בהחלט הורגש.

לארוחת הצהריים פינקו אותנו במגוון של סלטים ואוכל חם שהילדים כבר למדו ממש לאהוב!

אחרי הארוחה, הילדים קיבלו קצת זמן חופשי, כמעט אחרון. חלק מהילדים נשארו בקולג' ושיחקו מחבואים וחלק הלכו לספוג עוד קצת מהאווירה הקסומה של אוקספורד.

אחר הצהריים נפגשנו ליד הקולג' והלכנו ביחד לבית קפה קטן קסום ואותנטי כדי לחוות את האווירה של יום ראשון בריטי טיפוסי...שתינו קפה או תה לצד לחמניות ה"סקונס" הבריטיות המפורסמות, עליהן מרחנו חמאה וריבת הבית.

היה גם טעים ביותר וגם הרגשנו עוד יותר את התרבות הבריטית על בשרינו.

לאחר מכן, חזרנו לקולג', נחנו קצת, אכלנו ארוחת ערב וחזרנו למגורים להתארגנות זריזה לקראת ערב הבאולינג האדיר ביותר!!!! Smileys

לבאולינג יצאנו רק אנחנו יחד עם המדריכים המקומיים האהובים עלינוSmileys

שם חולקנו לקבוצות והתחלנו בטורניר משוגע של באולינג מהנה במיוחד.

האווירה הייתה ממש כיפית והיה קשה שלא להרגיש את הסיום באוויר...הצטלמנו מלא, שרנו, שיחקנו, התחבקנו ואפילו זכינו להופעה חוזרת של הריקוד של חברי הצוות (ללא אלחנדרו, אבל עדיין שווה).

אחרי משחק הבאולינג היה לילדים קצת זמן לשחק במתקנים השונים במקום.

היה בהחלט ערב חווייתי שלא נשכח!

חזרנו למגורים, הילדים ארזו את המזוודות שלהם והלכו לישון.