אוקספורד 21.7.2014

"וורצ′סטר גארדנס"- גנים מדהימים שנראים כאילו הוציאו אותם מקטלוג!

הורים וחברים!

שוב שלום,

בבוקר יום רביעי קמנו לארוחת בוקר במגורים, שכבר ממש התרגלנו אליה וכרגיל התפצלנו ללימודי בוקר וצהריים.

אחרי לימודים של שעה וחצי ועוד עבודה על הפרויקט במשך שעה וחצי נוספות, אכלנו ארוחת צהריים בקולג'- לשמחתנו הרבה שמו בשבילנו בר סלטים מפנק שימשיך איתנו מעתה והלאה!!!

התרגשנו רבות (בעיקר הבנות כמובן..) והעמסנו צלחות מפנקות בסוגים שונים של סלטים טעימים.

לאחר מכן, הייתה לילדים את הפסקת הצהריים היומית שלהם, בה הם ישבו יחד עם שאר הקבוצות בשמש החמימה שבחוץ, שמעו שירים, נחו והחליפו חוויות מהבוקר.

לאחר ההפסקה יצאנו לשיחה עם קונרד, שכבר כל כך מוכר לנו, הפעם הוא לקח אותנו למקום יפהפה בשם "וורצ'סטר גארדנס"- גנים מדהימים שנראים כאילו הוציאו אותם מקטלוג!

היה שם אגם וברבורים וברווזים ודשא ירוק מושלם- פשוט פסטורלי ומדהים!

ישבנו שם על אחת המדשאות והייתה לנו שיחה עם קונרד על החיים כסטודנט. כמו כן, ניתן זמן לשאלות בנוגע לקבלה לאוניברסיטה, ההבדלים שבין ישראל לאנגליה ועל אוקספורד בכלל.

לאחר מכן, ניתן לילדים זמן חופשי להישאר בגנים הפסטורליים או ללכת חזרה לעיר.

נפגשנו יחד עם כולם שוב לארוחת ערב בקולג' ולאחר מכן חזרנו למגורים כולם ביחד.

בערב, התאספנו כולםםםם על רחבת הדשא במגורים, שם היה לנו ערב כישרונות צעירים TALENT SHOW!!!!!!

היה בהחלט מעניין!SmileysSmileysSmileys

להפתעת כולם, המון אנשים השתתפו ושיתפו את כולם בכישרון שלהם...היו כמה ששרו, כמה שרקדו ואפילו כמה שתקלטו וגרמו לנו לרקוד איתם.

כמובן שהקבוצה שלנו כיכבה שם בהכל והביאה לנו גאווה רבה!

גם אני וצוות המדריכים הכנו ריקוד משעשע :-)

בקיצור- היה ממש כיף!

זהו בינתיים,

דרישת שלום חמה מכולם!

**בשל בעיות של וויי פיי התמונות יועלו בהמשך :-)