שיפלייק שבועיים - 29.7.2013

רביעי- שבוע שני- שופינג!!

ערב טוב לכולם,
עוד יום של כייף מגיע לסיומו!

קמנו לארוחת בוקר. אין כמו הטוסטים האנגליים, עם הריבה הדבש, החביתה, הקורנפלקס והשוקו.. כל בוקר לקום לארוחת בוקר טובה הממלאת אותנו באנרגיות חדשות ליום חדש! עוד בטח נתגעגע לזה.. יש את האמיצים שניסו גם את השעועית האדומה שהוגשה כחלק שנראה לאנגלים כבלתי נפרד, ולנו כמבט לתרבות ואוכל אחר.

לאחר ארוחת הבוקר הלכנו לשיעורים, שוב התלמידים היו הכוכבים ושוב המורים באו אליי וציינו אותם לטובה על ההשקעה והרצון ללמוד, להבין ולהשתפר. פשוט כייף לשמוע!! השיעורים מחולקים לרמות ואת מהלך השיעור הם מעבירים עם סינים איטלקים וספרדים!! באמצע יש לחבר'ה זמן להפסקה וכולם יושבים עם M&M וקולה צוחקים ומדברים באנגלית.
משם המשכנו לארוחת הצהריים. אכלנו לשבוע כדי שיהיה לנו מספיק כוח ל...

שופינג!!!

יצאנו לכבוש את אנגליה והצלחנו!!! בשעתיים וחצי הילדים הצליחו לקנות כמות של בגדים, מתנות, תיקים שלא ראיתם (הכל מתועד ומצולם!). החנות המככבת היא primark  גודל השקית של החנות הוא כמו השקיות של ACE  בעבר!! (ענקיות) ולא רק זה הם יצאו עם כמה שקיות כאלה! בנוסף גם זארה, מנגו וכו' קיבלו נתח נכבד מעוגת הקניות!! הבנים קנו סווצרים תואמים, והבנות מתכננות להחזיר עשרות זוגות של נעליים לארץ.
כל כך זול אז למה לא?

אחרי שקנינו והשארנו את חותמנו בעיר,וכבר היה כבד להסתובב עם כל השקיות חזרנו חזרה לארוחת ערב עם קינוח של וופל בלגי!!!! ואם אתם חושבים שכל אחד אכל מנה אחת אתם טועים, 2-5 מנות!!  אי אפשר לעמוד בפיתוי של וופל בלגי ברוטב טופי!
אחרי ארוחת הערב התחלקנו לפעילות הלילה, טורניר ספורט, וטורניר ריקודים (בהנחיית סיוון!!) .

לסיכום,  אין כמו החיוך של הילדים אחרי שהשיגו את מטרתם! השופינג הוגדר כהצלחה מרובה!! עלו כבר ציפיות חדשות לשופינג הבא. מחר בצהריים נוסעים שוב ללונדון, למדאם טוסו (מוזיאון השעווה), ולמחזמר מלך האריות!! אמשיך לעדכן מחר