איסטבורן שלושה שבועות 15.7.2013

טירת hever ותחרות כלבים!

היום היה לנו יום מסוגנן במיוחד Smileys

לאחר ארוחת הבוקר נסענו לטירת HEVER שהיא טירה עתיקה בה התגוררה אחת מנשותיו של הנרי ה-8, ועוד משפחות אצולה רבות. הטירה היא אחת ממיני האטרקציות בשטח, סביב הטירה מדשאות רחבות, אגם, ומבוכים!
התחנה הראשונה שלו (כמובן אחרי עצירת גלידה קלה..Smileys) הייתה המבוך הקלאסי המורכב משיחים עבותים וגבוהים. החבר'ה נכנסו למבוך, ולזכותם אספר שעברו אוותו בהצלחה ובזריזות.
אחרי המבוך וסיבוב בגנים המטופחים, הלכנו לראות תחרות כלבים, בה היו מקטעים שונים, ואחד האהובים היה הכלב שמקשקש הכי יפה/ הרבה בזנב Smileys
בעת ההפסקה של התחרות ניגשנו לפעילויות המוצעות לקהל כמו למשל ירי בחץ וקשת (אל דאגה, בטיחותי ולא בכלים אמתיים.. :) )

המשך הופעת הכלבים הייתה ריקוד כלבים שהיה מדהים!

אחרי שתפסנו מספיק שמש- היה היום יום מאד יפה ונעים, נכנסו לסיור בטירה. בטירה ישנם חלקים שמורים משנים שונות, החלק העתיק ביותר מתוארך לשנת 1270!
הבטנו בצורת החיים (המשוחזרת אך המרהיבה) של האנשים בתקופה ההיא, למדנו על הנרי, משפחתו, ונשותיו, והתרשמנו מרמת הפרטים וההשקעה שהושקע ביצירת מבנה מרהיב כזה.

לאחר הסיור בטירה המשכנו ללכת בגנים, והתיישבנו באזור האגם בו שחו ברבורים לבנים, וכל האזור המה כלבים בשל התחרויות שהמשיכו במהלך כל הצהריים.

לקראת אחה"צ האוטובוס אסף אותנו חזרה למרכז.

במרכז אכלנו ארוחת ערב- אחת המוצלחות שכללה שניצל מעולה וצ'יפס שקצת הזכיר אוכל ישראלי..
הפעילות שלנו להערב הייתה קבלת התעודות לכבוד סיום הלימודים!

לפי הציונים שמחנו לראות שאכן השתפרנו במשך השהות כאן :)

לאחר מכך הוקרן סרט, וכעת החבר'ה כבר בחדריהם, כי עוד לא סיימנו עם העיר איסטבורן ומחר בבוקר אנחנו יוצאים לבלות בה במשך היום Smileys

אז אם כן אנו נהנים כפי שאתם קוראים, ואפילו חלק מהחבר'ה לא רוצים עוד לחזור ומבקשים הארכה (לא להעלב, זה כי מאד חוויתי להם ולא כי אינם מתגעגעים הבייתה ;) )