מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

איסטבורן שלושה שבועות 15.7.2013

חגיגות ויפנים במרכז הגשום :)

בוקר אור הורים יקרים מה שלומכם?

ובכן אנחנו עברנו אתמול ערב מוצלח במיוחד. Smileys

לאחר עזיבת חלק נכבד מהקבוצה שלנו אתמול בבוקר מצב הרוח היה מעט קשה, געגועים לחברים ועצב על עזיבתם נכח באוויר. למזלנו הרב, תחושה זו כבר החלה לחלוף לקראת אחה"צ, כאשר הפעילות המוצעת לנו הייתה ספיד דייטינג שמטרה להכיר כמה שיותר מהילדים החדשים שהגיעו למרכז, ולחזק את הקשרים בין אלו שכבר נוכחים כאן, וכל זה באנגלית.Smileys 

בערב הפעילות שאורגנה עבורינו הייתה דיסקו, בו החבר'ה מאד נהנו, חגגו, והשתוללו ולשמחתינו הדיסקו כבר הצליח לשלוף מכולם את התחושה המעט מבאסת של געגעים לחברי הקבוצה ולהפיח מצב רוח טוב ושמח Smileys

מאתמול הצטרפו אלינו חברים חדשים- קבוצה של יפנים ורוסים הגיעו למרכז והחלו להשתלב בפעילויות ולימודים. היה תענוג לראות את הילדים מתערבבים ומדברים עם החבר'ה מהמקומות השונים בדיסקו, ואת שילוב התרבויות שהפך את המסיבה למרתקת.
אספר שהחבר'ה שלנו והאיטלקים היו הדומיננטים ביותר, ואפילו שאנחנו קבוצה שכבר הפכה יחסית לקטנה כולם הרגישו את נוכחותינו במסיבה  Smileys

מזג האוויר שלנו עדיין נשאר חורפי בדיוק במידה מספקת, מה שגם תורם להעלאת המורל שכן נעים לנו ולא חם (כידוע האנגלים לא מתמודדים יפה עם חום..Smileys)

התוכניות שלנו להיום הן ללמוד בשיעורים (הכיתות מתערבבות בשל הגעת החבר'ה החדשים) ואחה"צ הפעילויות המתוכננות לנו מגוונות וכוללות בהן משחקי ספורט- מחניים, כדורסל, ועוד וגם משחקי WII, יצירה ועוד.
בערב הצוות המקומי שלנו מתכנן פעילות מיוחדת המשלבת מילוי משימות וחידוד השפה האנגלית והתקשורת בין הילדים מהמקומות השונים.

התוכנית שלנו למחר היא לנסוע אחר  הצהריים אל seven sisters cliffs שזוהי תופעת טבע מדהימה- מצוקים גבוהים ויפים על חוף הים, שבשל יופיים כיכבו ושימשו כסט להרבה סרטים ובהם רובים הוד.

אמשיך ואספר לכם מחר עוד על חוויותינו,
ד"ש מהילדים, ויום נעים,
לי


   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה