איסטבורן שלושה שבועות 15.7.2013

לונדון!

אהלן לכולם,

אתמול עבר עלינו אחד הימים המקסימים והמרגשים ביותר!
לאחר ארוחת הצהריים, עלינו על האוטובוס שלקח אותנו לעיר המפורסמת באנגליה (ובעולם) - לונדון! Smileys האתר הראשון בו ביקרנו בעיר היה מוזיאון השעווה מאדאם טוסו. המוזיאון מרהיב, ומחולק לקומות ורחבות שונות, כאשר בכל רחבה נושא אחר כמו למשל- שחקנים, זמרים, פוליטיקאים, ספורטאים ועוד. בכל רחבה ניצבות דמויות שעווה זהות (בטירוף!) למפורסמים העוסקים בתחום. החבר'ה נהנו מאד, והצטלמו המווון עם הדמויות המוכרות. אני יכולה להעיד לטובת ביונסה שהיא מאד פופולרית, גם בתור בובות שעווה!Smileys

לאחר שיצאנו מן המוזיאון המשכנו  לתיאטרון לראות את המחזמר thriller שמגולל את התקדמות הקריירה של הזמר מייקל ג'קסון. המחזמר היה מעולה! המון תחפושות, ומוזיקה חיה, ריקודים ואף שיתוף של הקהל. אחרי המחזמר עלינו חזרה על האוטובוס, ונסענו למרכז- מותשים ומרוצים.

היום חלק מהקבוצה- החבר'ה שלנו שעוזבים ביום שני, עוברים את מבחן היציאה שלהם, שיעיד על השתפרות השליטה שלהם בשפה האנגלית. בערב כמיטב המסורת נערוך קבלת שבת קצרה, לתת קצת טעם של בית לקראת סוף השבוע