איסטבורן שלושה שבועות 15.7.2013

מנוחת יום ראשון

צהריים טובים!

היום שעבר עלינו אתמול היה יום מצויין, וגם מעט חופשי יותר משאר הימים במרכז, עקב העובדה שזהו יום ראשון, וזה יום המנוחה באנגליה.

נפגשנו בשעה 8:00 לארוחת הבוקר, בה היה מקסים לראות שחברי הקבוצה ארגנו חגיגת יום הולדת לדניאל ט. שגדלה בשנה, הביאו לה בלונים וסוכריות.  Smileysבשעה 9:00 יצאנו אל העיר איסטבורן  בהליכה רגלית. הגענו אל החוף, ובו התחלקנו לקבוצות.

לכל קבוצה חילקנו דף עם משימות רבות בו. המשימות היו מגוונות ומצחיקות כמו למשל לבנות פירמידה אנושית על החוף, או למצוא מישהו אנגלי שיסכים ללמד את הקבוצה את ההמנון האנגלי ולשיר אותו אתם. הרעיון היה שכל משימה שמבוצעת חייבת להיות מצולמת, או בתמונה או בסרטון, וכך הייתה עדות לביצוע המשימה. אחרי שקראו החבר'ה את המשימות התפזרו באזור שהגדרנו להם. היה מאד מבדר וכיף לראות את החבר'ה מדברים עם האנגלים המקומיים, ומשתפים פעולה כדי שהקבוצה שלהם תזכה בתחרות. Smileys

לקראת צהריים, הסתיים הזמן המוגבל לביצוע המשימות, ולבקשת הילדים נתנו זמן קניות  Smileysאחרי הקניות וארוחת הצהריים (מי שבחר לאכול את זו שקיבל מאתנו, או מקדולנד'ס, ואפילו היו שבחרו לאכול פיש אנד צ'יפס מקומיים!) חזרנו יחד למרכז לארוחת הערב. בארוחה חילקנו לחברה עוגות לכבוד יום ההולדת של דניאל, וכל הנוכחים בחדר האוכל שרו לה שירי יום הולדת.

לאחר מכן התקיימה פעילות משותפת לכל ילדי המרכז בפארק קרוב.

היום אנחנו נמצאים במרכז, הילדים לומדים ומשתתפים בפעילויות המוצעות- אחת מהפעילויות המתוכננות לאחר הצהריים היא "מפגש תה של אחרי הצהריים"- אכן רואים שאנחנו באנגליה! Smileys

המעלות עולות, וצר לנו שלא הצלחנו להימלט מחום יולי אוגוסט אפילו שניסינו, אבל למחר  יש תחזית למעט גשם- נקווה שיצליח Smileys