מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Queen anne′s 21.7.2013

יום חמישי- מאדאם טוסו+ מחזמר של קווין!

שלום לכולם!!Smileys

 

אני בטוחה שאתם כבר מתרגשים שאוטוטו אנחנו כבר חוזרים לארץ.

אני יכולה להגיד בוודאות שהילדים גם קצת מתרגשים אבל גם קצת מתחילים להתבאס שהכול עומד להיגמר.

 

יום חמישי  התחיל במבחני סיכום. כל הילדים נכנסו לחדר גדול וערכו מבחן מסכם על בדיקת רמה. המבחן בעצם נועד בכדי לראות אם התבצע שינוי בדיבור ובכיתה בפרט והאם למדו דברים נוספים. חייבת לציין שהיה שיפור משמעותי כמעט אצל כולם!

תותחים אין מה לעשות Smileys

 

אחרי המבחנים, הילדים התחלקו לקבוצות ועשו להם טריוויה על אנגליה. שאלות ידע בסיסיות על אנגליה לדוגמא- רשמו 2 שמות של אוניברסיטאות מפורסמות באנגליה, או מה הם שמות החברים בלהקה של החיפושיות וכו'.

 

לאחר מכן, הלכנו לאכול ארוחת צהריים, ונסענו ישר למאדאם טוסו. מאדאם טוסו בנסיעה של כשעה וחצי מהקמפוס שלנו. הגענו נכנסו ופשוט נדהמנו! הכול נראה כל כך אמיתי.

היו שם, ליאונרדו דיקפריו, אורלנדו בלום, ג'וליה רוברטס, משפחת המלוכה, אובמה, ג'סטין ביבר, נאדל, ספיידרמן ועוד ועוד ועוד. חלקנו נכנסו גם לחלק המפחיד Smileys שבו בעצם יש אנשים אמתיים שמפחידים אותך. לאחר מכן לקחו אותנו ברכבים קטנים כאלה לסיבוב היסטורי של אנגליה ולבסוף ראינו סרט ב 4D שהיה מדהים!

 

אחרי שסיימנו במאדאם טוסו, המשכנו לכיוון רחוב אוקספורד המפורסם כי שם המחזמר שלנו היה. הגענו יחסית מוקדם ולכן היה לנו זמן להסתובב קצת ולאכול. בתקווה שאצליח להעלות את התמונות, תוכלו לראות שדן היקר שלנו, לבש את החולצה החדש שהוא קנה בהוליסטר ומהפחד שיתלכלך לו, שם מפית על הצוואר ממש כמו תינוק- הוא הצליח להצחיק את כולנו! (כמובן שבסוף המכנס שלו התלכלך וגם בסופו של דבר החולצה קצת התלכלכה אבל זה בהחלט היה מצחיק)!Smileys

 

נכנס סוף סוף למחזמר. Smileysהמחזמר היה מבוסס על שירים של קווין QUEEN- ובעצם לאורך כל המחזמר, "צחקו" על המוזיקה של היום ואמרו שהרוק הלך לאיבוד. בסוף המחזמר הם מצאו את הרוק כמובן.Smileys

 

המחזמר היה בערך 3 שעות עם הפסקה באמצע וחזרנו לקמפוס בסביבות 12 בלילה עייפים אך מרוצים בהחלט וכמובן מתרגשים לקראת היום השישי האחרון בקמפוס!

 

הילדים מוסרים נשיקות וחיבוקיםSmileys והרבה הרבה אהבה

ואוטוטו אנחנו חוזרים אליכם Smileys

 

 

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה