Queen anne′s 21.7.2013

היום אנחנו בלונדון

שלום לכל ההורים!Smileys

אז אחרי שעברנו את השישי הראשון שלנו ביחד, הגיע לו יום שבת.

את יום שבת פתחנו בארוחת בוקר,ארזנו ארוחת צהריים ויצאנו לסיור שלנו בלונדון.

הקמפוס שלנו הוא נסיעה של כשעה וקצת ללונדון (תלוי בפקקים), ורובנו ישנו באוטובוס. כמובון שגם הצרפי והברזיאלי היו איתנו וכמו כן הקבוצה הטורקית ובחורה מרוסיה  מקסימה.

התחלנו את הסיור שלנו בשייט בסירה, וראינו את כל לונדון. ראינו את לונדון איל, בניין שעוצב בהשראת פיקאסו, הגשר המפורסם של לונדון ועוד. כמובן שירדנו בביג בן.

הביג בן לא גדול כמו שהוא נראה בתמונות ובטלוויזיה, אבל המשמעות שלו כל כך גדולה שכולנו התלהבנו!

המשכנו בהליכה רגלית ועברנו דרך כנסיות מפורסמות, עברנו דרך הכנסייה שבה התחתנו הנסיך והנסיכה, עברנו דרך הפרלמנט ועצרנו לצהריים בפארק המדהים ביופיו.  ישבנו בפארק ואכלנו צהריים ונדהמנו מיופיו של הפארק.

המשכנו הלאה לארמון והלכנו לעשות קצת שופינג.

היו מלא חנויות- H&M, זארה, בננה ריפבליק ועוד עוד עוד. פגשנו שם עוד קבוצות של ישראלים וסיפרנו חוויות.

לאחר מכן, התחיל קצת לרדת גשם למזלנו זה היה ממש בסוף היום שלנו, נסענו חזרה לקמפוס שלנו עייפים אך מרוצים לארוחת הערב ולפעילות הערב. בארוחת הערב היה לנו על האש ולאחר מכן בפעילות ערב ישבנו וצפינו בסרטים (כל אחד ומה שהוא אוהב).

הלכנו לישון בידיעה שקמים ליום גדוש בלונה פארק בלונדון!

היה לנו יום מדהים! מלא חוויות! ראינו את הסמלים של לונדון והשכלנו!!

הילדים שולחים נשיקות וחיבוקים וגעגועים רבים! אוטוטו חוזרים אליכם!נשיקות!

תמונות יעלו מחר על הבוקר!