Queen anne′s 21.7.2013

היום הרביעי בקווין אנס!

שלום לכל ההורים!!

אנחנו ביום הרביעי לטיול (וואו איך הזמן טס!!!!!Smileys)

התחלנו את הבוקר עם ארוחת בוקר בריטית אמיתית עם שועית, בייקון, קורנפלקס וקוראסון, מיץ תפוזים\מיץ תפוחים.

לאחר ארוחת הבוקר, יצאנו לטיול הראשון שלנו לארמון המלכה שנקרא ווינדסור או  באנגלית WINDSOR CASTLE. הסתובבנו שם כול הבוקר, נכנסו לארמון עצמו אך אסור היה לנו לצלם בפניםSmileys. הצטרפו אלינו לטיול חבר צרפתי, חבר ברזילאי ו-2 סיניות ביישניות אך מקסימות ווכמובן קיריל- הילד הקטן בן ה-9 אשר כל הבנות בקבוצה מאוהבת בו קשות!

ראינו את חדר השינה, חדר ארונות, חדר ציון של המלך צ'ארלס השני, כמון כן ראינו את חדר הציור של המלכה, ראינו את המתנה אשר נכדתה הנסיכה מרי נתנה לה- בית מנייטורות ענק! אשר כל חדר בו, נתרם על ידי מדינה אחר כאות הוקרה למלכה.

נכנסו לחדר האבירים שם ראינו סוגים שונים של אבירים ודברי מלחמה.

לקראת סוף הסיור, נכנסו לחדר שבו החלה השריפה בשנת 1992. השריפה גרמה לשוק ואבל גדול לעם האנגלי. לאחר השריפה, האנגלים שיפצו את החדרים שנפגעו והם פשוט מדהימים ביופיים (הרבה זהב!)

התרשמנו מהציורים על הקירות בחדר האוכל המפואר והסיפור סביב הבית של המלכה.

לאחר שיצאנו מהארמון, יצא לנו לראות החלפת משמרות בין השומרים על הארמון, כמו כן יצא לנו לראות את הלהקה והתהלוכה של השומרים.

כמו כן, נתנו לילדים מעט זמן בכדי להסתובב בחנויות שהיו בכניסה לארמון לקנות גלידות שתייה וכמו כן סובנירים (מתנות).

לאחר הסיור, חזרנו לארוחת הצהריים הטעימה והלכנו לשיעורים.

בשיעורים הילדים נחשפים לשפה האנגלית בצורות שונות ומגוונות אשר מלוות בחוברת עבודה.

לאחר השיעורים, החלטנו לוותר על ארוחת הערב בקמפוס והחלטנו לצאת לארוחת ערב לטענת הילדים "נורמאלית" מחוץ לקמפוס. הלכנו הליכה רגלית של כ-20 דקות לעיר רידינג עם מלווה מקומית וכמובן עם הצמד הבריזלאי והצרפתי אשר מנסים להצטרף אלינו בכל סיטואציה אפשרית (אפשר להאשים אותם? Smileys חלקנו אכלנו מקדונלדס, חלקנו אכלנו KFC וחלקנו רכשנו בטעות ארוחה ל-6 אנשים, אבל זה בסדר, הכל נגמר בסוף!

לאחר מכן, לקחתי את הילדים לסופר מרקט בכדי לעשות קניות קטנות של דברים שהם מאוד רוצים. קנינו לנו שוקולדים, שתייה מתוקה\מים, קורנפלקסים, היו בנות שקנו ספגטי ופנקנקיים, טופי, בקיצור שיהיה לנו טעים!

לאחר מכן חזרנו באיחור לפעילות ערב, לכן ישבנו כקבוצה ודיברנו קצת על חידוד נהלים, דיברנו קצת בינינו והתגבשנו עוד יותר.

לאחר מכן, היה לנו (כמו כל ערב) שעה שלפני השינה לשחק בווי, במחשב, משחקי קלפים, לראות טלוויזיה וכו'. וכמובן, גם כאן הצטרפו אלינו הרוסים, הברזילאי והצרפתי.

לבסוף, הגיע שנת השינה. כולם עלו לחדרים ו"הלכו לישון" Smileys

מבחינת מזג האוויר, ירד טיפה גשם אך במהלך היום היה מאוד מאוד חם, נקווה שיהיה יותר טוב!

הילדים מתגעגעים אליכם מאוד! מוסרים נשיקות וחיבוקים .

אני מקווה שאתם מצליחים לראות את החיוכים שעל הפנים של הילדים, את ההתרגשות שלהם מכל סיטואציה וההרגשה שפשוט כיף להם.