מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Camp Perlman 21.7.2013

אז מה שלומנו אתם שואלים?

התשובה: הכל מעולה!!!!


אני אתחיל ואספר שהיום הייתה לי פגישה עם כל הילדים הישראלים והם כולם קופצים ומאושרים ומחוייכים.. שיתפו קצת בחוויות השבוע האחרון ומאד מאד שמחו לקבל את המכתבים שלכם!

 

אתמול בערב הייתה לנו קבלת שבת כמיטב המסורת על שפת האגם והיה יפהפה, יובל אחת הבנות, השתתפה יחד עם הבקתה שלה בהובלת קבלת השבת. מיד לאחר מכן אכלנו ארוחת שישי מלווה בסשן של שירים.

כמו בכל יום שישי, הטירוף מתחיל כשכולם מתכנסים ברחבה של מגרש הכדורסל ורוקדים ריקודי שורות , מעגלים- לשירים ישראלים ולא ישראלים ומכסים את הרחבה באנרגיה חיובית! גם הילדים המקסימים שלכם בלי יוצא מן הכלל פיזזו על הרחבה.

 

היום בבוקר, שבת רגועה, אוכלים ארוחות בוקר במרפסות של הבקתות, תפילות של שבת בבוקר וממשיכים בפעילויות שונות לאורך ביום באופן חופשי- בריכה, טניס, כדורסל ועוד.. בנוסף, בשבת מחלקים את המחנה ל"מפשחות" ועושים פעילות שמחברת קצת ליהדות ולמסורת..

 

עכשיו החברה מתקלחים לקראת ארוחת הערב שאחריה תיערך תכנית של כל המחנה שמרמזת על חתונה- האמת אין לי מושג מה הולך להיות פה

 

רציתי לעדכן אתכם, שעוד כחצי שעה אני יוצאת ליום חופש -כלומר- עד מחר (יום ראשון) בלילה. לכן, שיחות הטלפון יערכו השבוע ביום שני.

הבנות יתקשרו החל מהשעה 9:30 אצלנו (4 וחצי אצלכם) והבנים יתחילו כשעה אחריהן.. אשמח אם תהיו זמינים בשעות האלה ואם יהיו שינויים אשתדל לעדכן !

 

בינתיים הילדים נשארים במחנה בידיים טובות! הרבה צוות שראלי ומדריכים אמריקאים שלא מפסיקים לשבח באזני את הילדים- אז כל הכבוד לכם:)

 

אעלה בקרוב תמונות ואשלח לכם לינק ונשתמע ביום שני

 

יום חופש שמח:)

חן

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה